Ellen White

Tu ai tendinţa de a privi numai la aspectele descurajatoare. Aceasta este o trăsătură negativă a caracterului tău, care îţi afectează starea sufletească. Te lamentezi prea mult. Trebuie să faci tot ce îţi stă la îndemână pentru a-ţi abate mintea de la propria ta persoană. Apreciază marele dar pe care Domnul Isus Hristos l-a făcut lumii noastre şi îngăduie ca pacea, liniştea şi dragostea să se manifeste, aşa încât mintea ta să fie păstrată într-o stare de mulţumire deplină.

Dr.Paul Costache (Audio)

Here is the Music Player. You need to installl flash player to show this cool thing!

Dr.Călin Mărginean tratează cancerul și în ultimul stadiu !

PREZENTARE DESPRE CANCER

Premize ale conceperii tratamentului natural anti-tumoral

(articol scris de Dr.Marginean)

Constatări incontestabile :

- s-a constatat că dacă ar fi să facem o comparație între cantitatea de substanțe anti-oxidante (AO) prezente în sângele unei persoane cu cancer și a unei persoane sănătoase, descoperim că la cel cu cancer, nivelul AO este extrem de redus. Concluzia firească este că AO protejează corpul prevenind cancerul și respectiv, sunt substanțe extrem de benefice în tratamentul natural anti-cancer, iar aportul lor la aceste persoane va trebui să fie substanțial. Același fenomen s-a constatat la pacienții cu SIDA și la cei cu leucemii sau limfoame ;
- este dovedit faptul că anumite plante care conțin unii AO au efect preventiv față de unele cancere. Concentrând acești AO prin folosirea unor sucuri de fructe sau / și legume să nu fie oare posibil ca și cancerul odată instalat să fie neutralizat ? BA DA !
– orice plantă, în starea ei nativă (proaspătă) conține cel puțin o substanță cu efect AO (anti-cancerigen), în vreme ce orice produs de origine animală conține cel puțin un element / substanță cu efect pro-cancerigen. Alteori prin digestia, absorbția, ori metabolizarea unui produs de origine animală rezultă subproduși cu efect dovedit cancerigen. Alimentele de origine vegetală sunt așadar surse de AO pentru organism, în vreme ce alimentele de origine animală + ultra-rafinatele (dulciurile concentrate, sarea, făina albă, NU și uleiurile omega 9 și omega 3) + murăturile + alteratele, consumă din AO organismului, tentând să-l secătuiască !

Concluzia ? Dieta persoanei care are cancer va trebui să fie (aproape) exclusiv crudivoră, iar orice aliment de origine animală va trebui cu desăvârșire evitat ;

- în rândul populațiilor de vegani = vegetarieni totali (fie complet sau incomplet crudivori) incidența cancerului indiferent de localizare este nulă, în schimb în rândul populațiilor omnivore (care se alimentează având drept motto proverbul „tot ce nu te mănâncă, mănâncă !”), prevalența boli este semnificativă, iar în prezent într-o creștere alarmantă. Concluzia firească ? Dieta unei persoane care dorește să se vindece de cancer, leucemii, limfoame va trebui să fie vegan ! Legat de acest aspect s-a constatat că frecvența cancerului la ierbivore este extrem de rară, în vreme ce la carnivore procentul este semnificativ ;
- toate alimentele de origine vegetală proprii consumului (în stare de maturitate = coapte) induc în organism bazicitate, în vreme ce toate „alimentele” (ghilimelele n-au fost puse întâmplător aici !) de origine animală + ultrarafinatele (dulciurile concentrate, făina albă și produsele de panificație făcute din făină albă) + murăturile + alimentele alterate + fructele necoapte sau foarte acre, induc în organism ACIDITATE.

Cancerul, leucemiile și limfoamele nu se dezvoltă niciodată într-un mediu bazic, ci întotdeauna într-un mediu acid !

- în toate alimentele de origine vegetală proprii consumului raportul AG omega 3 / AG omega 6 este apropiat sau > 1/3, cu efect antiinflamator, antitrombotic, vasodilatator, anticancerigen, antireumatic. În toate alimentele de origine animală raportul AG omega 3 / AG omega 6 este întotdeauna << 1/3, cu efect proinflamator, procoagulant, vasoconstrictor, procancerigen, proreumatic ;
- există dovezi științifice incontestabile care atestă faptul că unele substanțe existente în anumite plante produc distrugere tumorală directă, altele distrug vasele sangvine care irigă tumora, altele provoacă creșterea numărului de limfocite T killer reactivându-le, iar altele stimulează cele 3 enzime redutabile legate de apărarea anti-tumorală (superoxid-dismutaza SOD, glutationul și catalaza) ;
– dacă în natură găsim practic remedii pentru orice boală apărută ca o consecință a unui stil de viață eronat („bolile civilizației”), de ce acest lucru n-ar fi valabil și pentru cancer, leucemii sau SIDA ? ;
- dacă lăsăm la aer la o temperatură de 250C pe o farfurie un fruct / legumă oarecare cu coaja intactă / semințe uscate…, iar pe o altă farfurie un produs de origine animală oricare ar fi acesta, vedeți cam cât rezistă alimentele din prima categorie și vedeți de câte ori mai puțin rezistă cele animaliere !!! Vedeți diferența ? În plus, coaja legumelor, fructelor… conține adesea de departe mai mulți AO decât întregul produs de origine vegetală. Așadar nu disprețuiți și nu îndepărtați coaja comestibilă a fructelor, legumelor…

Å¢ineți minte că dacă totuși decojiți un măr cu intenția de a arunca coaja și de a consuma pulpa, faceți invers : aruncați pulpa și consumați coaja !!! În cazul mărului, cantitatea de minerale, vitamine (deci AO) este de peste 20 de ori mai mare în coajă decât în pulpă și doar în coajă avem uimitoarele substanțe, de o valoare inimaginabilă potențator de efect (bioflavonoide) !
- cred în capacitatea extraordinară de auto-reparație cu care organismul nostru a fost înzestrat de către Creatorul său, dacă acestuia îi sunt puse la dispoziție remediile naturale simple și sănătoase ale sistemului de sănătate NEW START (Nutriție, Exercițiu fizic, Apă, Soare, Cumpătare, Aer, Odihnă, Încredere în Dumnezeu, luate din limba engleză).

Alte constatări demne de a fi luate în seamă…
– orice persoană ne-vegană (vegan = vegetarian total) are șanse să aibă în corpul ei tumori latente, care să „stea cuminți” decenii întregi. Dacă apare însă vreun factor de creștere tumorală (care există în lactate, carne, rădăcina de Ginseng, lăptișorul de matcă, cerealele germinate) care persistă în organismul acelei persoane, tumora va începe să crească, iar finalul îl știm cu toții, fiind previzibil. Alteori aceste tumori latente rămân în această stare pe tot parcursul vieții persoanei în cauză, iar pacientul nu a știut nimic de existența lor, iar tumorile sunt descoperite „accidental” fie la necropsie (post-mortem), fie intra-operator. Tumorile latente nu pot fi depistate prin analize de sânge, ci eventual ecografic, tomografic, RMN, sau constituie o surpriză intraoperatorie. Localizarea lor predilectă (dar nu exclusivă) este cavitatea abdominală

– cu cât o persoană are o alimentație în care predomină alimentele de origine animală, sau dintre cele care induc repetat aciditate în organism +/- factori de creștere, cu atât șansele ca ea să aibă tumori latente cresc semnificativ odată cu vârsta ;
– după minim 3 ani de dietă vegan NU se mai găsesc tumori latente în organism !!! ;
– în organismul unei persoane ne-vegane dacă apare o substanță cu efect pro-cancerigen, corpul încearcă încă de la nivelul sângelui s-o „prăjească” repetat cu ajutorul AO de care dispune și deci s-o inactiveze. Dacă nu reușește, atunci, datorită unei permeabilități a membranelor celulare „agresorul” poate pătrunde în celule este dus până la nivelul nucleului, unde alterează diviziunea celulară normală, rezultând în timp celule canceroase ;
- însă în organismul unei persoane vegane dacă apare o substanță cu efect pro-cancerigen, corpul încearcă la fel ca-n exemplul precedent, încă de la nivelul sângelui s-o „prăjească” repetat cu ajutorul AO de care dispune și deci s-o inactiveze. Dacă nu reușește, recurge la un veritabil „baraj de membrană” la nivel celular, iar „agresorul” nu poate pătrunde în celule. Este dus pe cale sangvină până la nivelul ficatului, unde este conjugat, iar apoi ajunge la rinichi fiind eliminat, fără a rezulta celule tumorale. Așadar în cazul de mai sus (omnivori) corpul deschide larg membranele pentru agresorii pro-cancerigeni, în vreme ce la vegani apare o protecție suplimentară supranumită „barajul de membrană”. Merită să nu uităm niciodată aceste evidențe extrem de importante !!! ;

La conceperea protocolului meu am avut și am permanent în vedere 7 elemente majore, de care am ținut cont de fiecare dată când am inclus ceva pe listă (aliment, suc etc., sau când am atras atenția asupra unor precauții pe care le-am considerat absolut necesare), sau când nu am introdus ceva cu bună știință. Aceste elemente sunt :
1) Siguranța totală, adică să nu se strecoare vreun constituent periculos, dăunător sau ineficient
2) Să nu existe efecte adverse, sau riscul apariției acestora să fie neglijabil și să nu fie provocate nici un fel de dezechilibre în sistem, care ulterior să favorizeze boala ;
3) Eficiența maximă ;
4) Complianța maximă, adică o aderență cât mai bună a pacienților la tratament + protocolul să fie cât mai clar și mai accesibil ca limbaj ;
5) Accesibilitatea fiecărui ingredient în orice parte a lumii, la un preț cât mai bun ;
6) Timpul până la vindecarea deplină să fie cât mai redus, iar revenirea la normal să aibă loc într-o perioadă cât mai scurtă ;
7) Nu în ultimul rând m-a interesat și mă interesează continuu reducerea prețului de cost a terapiei naturale descrise în protocolul de față (dar nu în dauna eficienței sale, sau a creșterii duratei tratamentului !).

126 comments to Dr.Călin Mărginean tratează cancerul și în ultimul stadiu !

  • sanatate

    Comentariu adresat domnului administrator.

    „Experienta de 10 ani, trateaza cu mare succes cancerul”

    Care este statsitica pe cazuri in cei zece ani?

    „Dr. Marginean este singurul care m-a convins… ”
    Ati putea detalia? Care ar fi ceilalti?

    Cateva mici corecturi de efectuat:

    Resveratrol in pielita de struguri negri este intr-o cantitate de 1000 de ori mai mica decat in materialul prezentat.

    Licopen de 10-15 ori mai putin decat in material.

    Varza rosie nu este nici pe departe cea mai bogata sursa cunoscuta de luteina si zeaxantina, ba este chiar foarte saraca in comparatie cu galbenelele si nu numai.

    Profilul de pe „reteaua de socializare” poate fi putin nepotrivit aici.

    In rest tineti-o tot asa!

    • Lucian Marin

      Stimate dl. … Sanatate Sanatate

      Va mulÈ›umesc pentru parerea dvs. impartaȘita pe blogul altamed.

      Mi se par oportune intrebari ca..Care este statsitica pe cazuri in cei zece ani?
      si o sa raspund prin ceea ce afirma chiar dumnealui..nu am stat de vorba cu toti pacienti pe care i-a avut,dar procentajul pe care il voi aminti imediat, am vazut ca este atins si de altii care practica curele naturale in cancer.(in urma a ceea ce am mai citit)

      preiau din conversatia avuta cu dumnealui

      Sa nu uitam niciodata urmatoarele lucruri :

      – Cancerul este… CANCER !!!

      – Trebuie luat în calcul ÅŸi… eÅŸecul indiferent de calea de vindecare urmata (radio- / chimioterapie sau cura naturala) de un pacient ÅŸi indiferent de stadiul bolii canceroase !

      – Autorul acestui protocol NU se considera Dumnezeu !!! Vindecarea în cancer o da Dumnezeu, când ÅŸi daca vrea El ;

      – Cura descrisa se bazeaza exclusiv pe metodele lui Dumnezeu lasate în natura, crescând drastic imunitatea ÅŸi nivelul antioxidant al sângelui ; dar doar Dumnezeu vindeca ÅŸi nu autorul acestui protocol !

      – Din experiența mea însa pot afirma ca, prezenta cura naturala da ÅŸanse de vindecare în cancer de :

      a) 100% în stadiile I ÅŸi II

      b) 60-80% în stadiul III

      c) între 30-50% în stadiul IV (în funcție de extensia bolii),

      DOAR DACÄ‚ pacientul respecta cu strictețe acest protocol, DOAR DACÄ‚ NU a urmat vreo cura radio-, chimio-terapica ÅŸi DOAR DACÄ‚ moralul acestuia NU este… „la pamânt” !!!

      – Daca pacientul cu cancer a urmat una sau mai multe cure radio- / chimioterapice procentele de vindecare de mai sus sint (mult) mai modeste cu cit mai multe cure conventionale a facut, tocmai din cauza depresiei imune consecutive !

      prin afirmatia mea „Dr. Marginean este singurul care m-a convins… ”
      M-am referit la faptul ca doar cand am ascultat prezentarea lui am luat hotararea de a-mi schimba stilul de viata, de a deveni vegan, si de a face si celelalte schimbari..Nu mi-a fost usor, mai ales la branza,.. :)
      Am mai ascultat Virgiliu Stroescu (supranumit la posturile Tv din Rom. “apostolul vegetarianismului”)
      http://virgiliustroescu.wordpress.com/
      dar si multi altii dar nu are rost sa enumar caci nu vad rostul aici.

      Legat de “Resveratrol in pielita de struguri negri este intr-o cantitate de 1000 de ori mai mica decat in materialul prezentat.

      Licopen de 10-15 ori mai putin decat in material.

      Varza rosie nu este nici pe departe cea mai bogata sursa cunoscuta de luteina si zeaxantina, ba este chiar foarte saraca in comparatie cu galbenelele si nu numai. “

      Aceasta informatie nu am verificat-o. Oare cum s-ar face aceasta? Oricum, ramane sa ma mai documentez. Eu am preluat din afirmatiile dlui Dr.Marginean.Pentru dezbaterea acestei chestiuni, eventual ii puteti trimite dumnealui un email.


      Profilul de pe „reteaua de socializare” poate fi putin nepotrivit aici.

      Intr-adevar, este un lucru la care ma gandisem si eu…probabil ca am vrut sa mai copilaresc puÈ›in..dar site-ul este intr-adevar unul f.serios

      In rest tineti-o tot asa!

      ma bucur ca totusi.. “in rest” sunt lucruri bune, pe care cred ca le apreciati, ghidându-ma dupa cum aÈ›i lasat de înÈ›eles.

      recunosc ca mai am multe de învaÈ›at Și oameni ca dvs, cu opinii pertinente, pot contribui la progres !

      Va mulÈ›umesc înca o data!

      Cu stima,Lucian M.

      • Gigel

        Cred ca nu o cam dai de garduri cu explicatiile astea.Raspunde obiectiv!

        • Gigel

          Ai gasit leac in 10 ani ?!? Zi zau cu limba scoasa!

        • camelia

          DL DOCTOR ARE PERFECTA DREPTATE .
          TU O CAM DAI “PE GARDURI ” CU ASTFEL DE EXPRIMARE. DACA AI AVEA UN PIC DE MINTE AI CAUTA PE INTERNET DOVEZILE IN ACEST SENS.
          IN AMERICA SUNT INSTITUTII MEDICALE CARE DE PESTE 20 DE ANI STUDIAZA FENOMENUL RAW VEGAN – SI S-A DOVEDIT STIINTITFIC , FAPTUL CA IN CADRUL POPULATIEI RAW VEGAN NU EXISTA CAZURI DE CANCER SAU ALTE BOLI GRAVE , ORGANISMUL LOR PRACTIC SE AUTOREGENEREAZA . E PLIN INTERNETUL DE DOCTORI SI OAMENI DE STIINTA CARE DEMONSTREAZA ACEST FENOMEN.
          DOAR MAFIA FARMACEUTICA SI ALTII NE VOR BOLNAVI SI MORTI. PROBABIL AI CEVA INTERESE IN ACEST SENS, GIGEL!
          UN EX ESTE SI BILL CLINTON – CARE A DAT CATEVA INTERVIURI LA TELEVIZIUNILE DE SUA , IN ACEST SENS, DEVENIND RAW VEGAN .

  • sanatate

    N-am scris manata de indoieli(chiar daca Toma stramos ne este), nu am nici un dubiu in ceea ce priveste eficienta acestei alternative de tratament in “dauna” chimio, radio si hormonoterapiei.
    Nu doresc sa ofensez pe nimeni, am considerat doar ca tema discutiei se incadreaza in formatul si specificul blog-ului.
    Lucrurile-s bune si aici, cu totii avem de invatat continuu, conditia este sa dorim.

    Cu stima

  • Nicu

    Mama mea a fost diagnosticata cancer la san -neoplasm mamar are 1cm si este la sanul stang . Ce se poate face as vrea sa stiu cum se poate lua legatura cu Domnul Marginean si ce sanse sunt sa se vindece prin tratamente naturiste, diagnosticul este dat dupa mamografie si dupa ecografie.Ea nu stie ce sa faca este speriata si este influentata de oamenii din jur sa se opereze .Eu nu sunt de acord dar nu stiu cum pot sa-i garantez ca are mai multe sanse sa se vindece prin regim vegetal.Spaima mare este ca sa nu avanseze boala incerand acest tratament vegetal.Eu nu am incredere in chimioterapie si citostatice iar filmul dumneavoastra m-a convins.E vreau sa o conving sa faca totul natural dar nici eu nu stiu daca metoda e garantata 100% , cine poate sa-mi garanteze ca se vindeca sau ca nu avanseaza boala.Fptul care m-a facut sa ma indoiesc de doctori este diagnosticul unul a zis ca e de stadiul 3 celalalt de 2. Ce sa fac va rog daca putei sa ma ajutati !!!!!!!

  • teo chiudean

    In primul si in primul rand incercati (siliti-va/rugati-va) sa va linistiti/calmati cat mai mult posibil. In acest fel veti putea gandi muuult mai limpede/clar pe de-o parte iar pe de alta parte veti putea transmite/induce din aceasta stare(de calm/de pace ) si mamei dumneavoastra in opozitie cu agitatia, deruta, teama, panica, stresul sau chiar disperarea/deznadejdea.
    Indecizia dumneavoastra este oarecum justificata ba chiar fireasca in contextul vremurillor pe care le traim, de aceea va luptati cu doua aspecte in luarea unei decizii: primul este cel legat de dumneavoastra apoi cel legat de mama dumneavoastra, in ambele cazuri reclamandu-se/cerandu-se garantii.
    Daca sansele de vindecare adoptand tratamentul/cura Bunului Dumnezeu( adica cel natural) ar fi “numai egale” cu cele oferite de tratamentul conventional, pe care l-ati alege? Desigur ca in cazul primului tratament atat mama dumneavoastra cat si dumneavoastra si ceilalti membrii ai familiei trebuie sa va implicati activ, pe cand in a doua varianta nu trebuie sa faceti nimic( stie dom doctor ce are de facut!).
    Garantii?: ce garantii aveti ca, costumul dumneavoastra sa va vina “turnat” daca nu treceti pe la croitor pentru probe, nici una!
    In concluzie, TREBUIE sa va implicati total, sa va informati cat mai mult, sa va rugati si sa CREDETI, discernamantul numai in acest mediu/climat apare, si sa fiti sigur ca va APAREA! Apropo, nu se moare “de pe o zi pe alta” chiar daca boala se numeste cancer!
    Mai sus pomenea cineva despre indoieli, bineinteles ca ele exista iar daca ele nu ar exista nu am putea cuantifica corect “fara echivocul”.

    CONTACT DR.MÄ‚RGINEAN
    ANUNȚ IMPORTANT ! PÂNĂ LA JUMĂTATEA LUI OCTOMBRIE VA ACCESA MULT MAI GREU INTERNETUL. AȘADAR AȘTEPTAȚI-VĂ SĂ NU PRIMIȚI RĂSPUNS ! NE PARE RĂU !
    la adresele : calinnmarginean@gmail.com Și calinnm@gmail.com

    “Ignorati” cele de mai sus si “bombardati-l” cu e-mailuri, va gasi ragazul necesar de a va raspunde mai degraba de 15 octombrie, oricat de ocupat va fi!

  • Cris

    Buna,

    Renuntarea doar la carne nu este suficienta pentru a preveni cat de cat cancerul? Ador foarte mult laptele si branzeturile si iaurturile. Am 22 de ani si vrea sa traiesc sanatos. Eu cred ca am facut o obsesie pentru cancer. Nu am avut in familie, dar in jurul meu sunt o multime de persoane care se lupa cu aceasta boala grea si ma inspaimanta foarte tare cand ma gandesc ca as putea sa fac si eu, deoarece sunt putin mai sensibila si poate nu am un sistem imunitar foarte puternic. Vreau sa schimb ceva la stilul de viata. Vreau sa renunt la carne. E foarte greu. E ca si o dependenta de droguri sau de alcool. Cand vad pe cineva mi se face pofta si nu rezist. Mi-ar placea foarte mult sa cunosc oameni care au renuntat sau care sunt vegetarieni total pt. a vedea ca nu sunt singura care lupta cu aceste tenatii. Va pup.

  • ctin.tache

    Buna seara,

    Aveti aici dovada vie la tot ce afirma si sustine Dl Calin Marginean
    Sint din Rm Valcea ,am un baiat de23 de ani care a avut un cancer osos (osteosarcom
    a fost operat in Italia Bologna,cancerul a recidivat dupa care Dumnezeu n-ea scos in cale
    pe dl Calin Marginean de la care am luat protocolul pt cancer.
    La ora actuala baiatul meu se simte f bine,are 3 luni de cind a inceput acest regim de viata am fost la control si totul e ok.
    Pe linga toate aceste lucruri bune acest regim vegetarian pentru mine si sotia mea a fost o provocare si odata cu fiul nostru am trecut si noi la acest regim.
    Rezultatu? ne simtim extraordinar de bine avem aceasi putere de munca ca si inainte
    si pentru ca eram supraponderali am dat jos cite 12-15 kg fiecare.
    Deci se POATE si asa f bine

    cu stima Ctin. Tache

    • N.B.

      cum se simte baiatul?
      prietena mea a fost diagnosticata cu cancer osos anul trecut in vara.dupa ce i-au facut chimio, cito, dupa ce i-a cazut tot parul si a vomat in cascade, a facut retentie de lichid (avea o punga mare de lichid pe undeva pe la coloana din cauza tratamentului), i s-a zis, de catre medicii din Olanda (subliniez OLANDA, da? nu romania!) ca tr nu si-a atins scopul si ca tumoarea chiar a crescut sub tratament.a! dupa cito, a facut o viroza, 2 luni a avut 40 grade temperatura, nu putea sa stea nici pe vasul wc, si voma doar la ideea de mancare.
      Dupa ce nu s-a facut nimic de catre acesti doctori, am ales, fiind un stadiu 4 de cancer osos, sa urmam regimul dl.dr Marginean..nu stiu ce parere au unii si ce zic (fara sa fie in tema de multe ori) dar prietena mea are pofta de mancare acum, are cateva kg in plus, dieta a facut-o sa arate mai bine decat arata inainte, si analizele la ficat, plamani, sange si chiar si marcarii tumorali sunt ok..dupa 1 luna de regim strict. In afara durerii puternice localizata doar intr-o parte a corpului..pot sa zic ca este mult mai bine decat multi alti oameni asa zisi sanatosi..are tonus bun, credinta..pt mine este un maestru in felul firesc in care a ales sa primeasca orice decide Dumnezeu.
      pe scurt, e vie si mai bine! citostaticele puteau sa o omoare!
      m-ar ajuta sa stiu mai multe cazuri de vindecare pe care sa i le comunic..pe baza dietelor vegetariene(terapeuti etc).

      adevarul despre cito este one way ticket..daca reusesc, iti pot prelungii viata si pot bloca cancerul..dar daca nu reusesc, cum se intampla in 90% din cazuri, te nenorocesc si iti elimina si ultima farama de viata care te-ar mai fi putut vindeca.

      pt mine sa ma lasati cu medicina asta limitata si robotizata (6 ani de medicina nu te fac medic!) in care nereusita unor tratamente chimice este legala si nesanctionata…e ok sa nu iti iasa cito si sa ajungi o leguma si in final sa mori dar daca nu iti iese un tr naturist..toata lumea arunca cu pietre sau ne simtim indreptatiti sa dam cu pietre si sa spunem, hua la vegetarianism sau medicina alternativa.

      eu sunt convinsa ca prietena mea va fii bine si peste cateva luni,celmult,vom savura impreuna un ceai la o terasa!

      N.

      • nicoleta

        Buna. Ma numesc Nicoleta Botoman si sunt din Brasov. Tatal meu a fost diagnosticat cu cancer de esofag. As vrea sa inceapa si el tratamentul dr. Marginean. As dori sa mai tin legatura cu tine, sa-mi spui cum se simte prietena ta. Multumesc.

  • Cristian Buica

    Domnule Ctin Tache,spuneti-mi,va rog,cam cat costa tratamentul despre care vorbiti? (per luna,aproximativ).Sunt foarte interesat de acest tratament dar mi-e teama ca,la preturile de azi ale produselor bio,nu pot face fata.De aceea va intreb pe d-voastra,care il practicati,cam cat m-ar costa.
    Multumesc anticipat.

  • Cristian Buica

    As fi onorat daca ati vrea sa comunicam personal.Iata email-ul meu cristianbuica@yahoo.com

  • teo chiudean

    Draga prietene conectat la tensiunea nepotrivita,
    P.S. Calea-i mult mai scurta decat si-o poate macar inchipui(decum percepe), cineva obisnuit cu faimosul si spectaculosul! Asa-i ca din acele multe pe care le-ai sfredelit cu intelegerea-ti profunda(”din cate am inteles”), ”parca” ca ti-ar mai ramane/prisosi si de impartasit la altii!?!
    Deci, aveti mare atentie…intelepciune si limpezime! Rugati-va pentru acestea!

  • mili

    Cred ca acel comentariu dinainte CC/30dec.2010 este cel mai potrivit. Stiu cine este dr. Marginean si cate aberatii pseudomedicale este in stare sa debiteze. A pricinuit destule confuzii in multe minti si isi aroga, cu tupeu, o serie de “mari descoperiri” care sunt doar niste preluari din diferite locuri, adunate si amestecate de “mixerul” stralucitei sale ” calificari” (cum sa nu,,,, doar este medic de medicina muncii).. Nenorocirea unora din cei care iau in serios afirmatiile lui, este ca, aplicand o astfel de conduita pe care o recomanda, ca sa se respecte exclusiv ceeace spune, excluzand si necesarele explorari chiar neinvazive pentru diagnostic, (ecografie, Rgr.,sau tomografie, RMN0 pe motivul ca dauneaza corpului ) ating chiar ridicolul, si cred ca reduce mult din seriozitatea cu care ar trebui privite unele afirmatii ale lui ( unele care sunt chiar bune din curele sau produsele pe care le recomanda -fara a fi el adevaratul “inventator”). Stimati oameni suferinzi: Fiti mai atenti la felul in care dati credibilitate unor afirmatii ale dr.Marginean ! Sunt si destule cazuri care , din cauza unor audieri ale unor afirmatii , au renuntat la tratamentul indicat de specialistii in problema cancerului si au sfarsit tragic (a se vedea cele 2 cazuri de la V,Dornei care la sfatul inaltei sale minti (a dr.M.)..au renuntat la tratament si la scurt timp au disparut). Situatia este foarte serioasa si nu imi dau inca seama cum acest ,probabil medic, isi asuma dreptul de a lipsi de medicatia cuvenita, verificata, pentru anumite boli si inlocuieste deseori nechibzuit cu fel de fel de produse sustinandu-le cu afirmatii aberante – afirmatia despre rosveratrol si altele…
    Nu va lasati indusi in erroare de asemenea “inlocuitori ” medicali. In resat numai bine!

  • Dragomir Camelia

    mili, de ce nu detaliati(fara a da nume, etc.) cele doua cazuri pe care le invocati mai sus!?!
    Opinia dvs. ar capata mai multa credibilitate daca ati argumenta opusul acesteia! In felul acesta,cei ce citesc aici, ar avea mai multe date care i-ar putea ajuta mult in luarea unei decizi. Totusi trebuie sa admitem ca exista si cazuri similare cu cel al d-lui Ctin.Tache.
    Si apoi eu nu prea vad care ar fi tinta d-lui Marginean, ce castig urmareste? Doar sistemul medical este mult mai robust ca sa fie zdruncinat de catre un biet medic razvratit. Ar fi foarte util, mai ales ca dvs. spuneti ca-l cunoasteti pe d-l Marginean, sa ne oferiti amanunte despre greselile la care suntem expusi, eu si altii ca mine, ghidandu-ne dupa astfel de informatii.Deocamdata am inteles partea cu ecografiile, etc.
    Multumesc!
    Dragomir Camelia

    • mili

      Stimata Camelia D.,
      Ceeace spune dr.M. in logosul pe care-l tine are si lucruri bune, privind o dieta corecta, dar de la aceasta pana la a “sari calul” invocand argumente din diverse locuri ,dar scoase din context, pentru “a-i iesi pasenta ” uneori frizeaza chiar ridicolul !!!. A striga si a da verdicte , care fac pe cei cunoscatori in ale medicinii sa se cutremure, de ce poate sa spuna, dand verdicte categorice , teribilisme in afirmatii… de tipul.. “Nu manca aia ca sigur faci cancer, sau daca vrei sa traiesti , sau sa nu faci cancere de diferuite tipuri, trebuie sa respecti ce spun eu ” ca daca n-ai avut rezolvare inseamna ca nu ai respectat indicatia “pretioasa” este chiar o incumetare care nu difera de unele afirmatii pe care le fac multi sau multe din cei/cele care promoveaza diverse produse – leacuri “bune la toate”. Asta face ca unele chestii adevarate, chiar reale, bune, pe care le spune sa-si piarda valoarea din cauza amestecului cu verdicte neavenite..”

  • teo chiudean

    Domnule Milli, deduc ca sunteti medic de vreme ce aveti priceperea+abilitatea de a identifica punctual aberatii pseudomedicale.Totusi, fiti atata de bun si luminati-ne si pe noi -cei cu liceul-! Concret, ce invinuiri ii aduceti d-lui dr. Marginean? Ca sa poata pricepe si cei aflati la ananghie/restriste ce-i asteapta daca merg pe mana dansului. Putin mai lipseste sa-l catalogati/numiti impostor/escroc, insa nu spuneti si felul in care o face(escrocheaza).
    Ce fel de confuzii pricinuieste?
    Ce-si aroga cu tupeu si ce zice ca a descoperit/inventat?
    Unde zice ca este impotriva ecografiilor, radiografiilor, etc?
    Pe cine de ce lipseste si care produs cu care il inlocuieste, cat de des?
    Care ALTE aberatii mai sunt si unde-i aberatia in afirmatia despre resveratrol?
    Personal astept cu sufletul la gura raspunsul dumneavoastra sub-multiplu uht!

  • teo chiudean

    Domnule Milli, vazand raspunsul punctual pe care l-ati oferit doamnei C.D., ma incearca o stare de regret profund amestecata cu rusinare pentru faptul ca m-am indoit de zicerile dvs., de aceea ma grabesc sa repar/dreg ce se mai poate.
    Este atat de elecovnet modul in care ati expus incat numai batut in cap ar trebui sa fii pentru a nu pricepe!
    Se poate vedea si cu ochiul liber(adica fara lupa) ca expunerea dvs. a depasit cu muuult granitele medicinei muncii, iar in calitatea dvs. de specialist+cunascator+cutremurat in/din ale medicinei, ne-ati/mi-ati dat o lectie de o valoare peste cuvinte!
    De asemenea sunt uimit cat de minunat manuiti stiinta despre nutritie(rog a nu se-ntelege gastronomie!), desigur, stiinta acumulata in valorosii ani de studiu(din faculta)+ experienta ulteriora.

  • DR P C

    Sunt medic si personal vreau sa va spun ca am ascultat cu atentie discursul colegului meu si nu vad nimic ilogic sau nedocumentat, ba dimpotriva, este documentat si foarte bun cunoscator al biochimiei si fiziopatologiei…usor patetic, dar patetismul are rolul sau in discurs pentru a se face inteles…aveam 3 noduli precancerosi la sin , hipertensiune si diabet incipient. Am scazut 15 kg , tensiunea s-a normalizat ,glicemia la fel… arat cu 20 ani mai tinara si ii multumesc…Daca voi face cancer, nu pe dinsul il voi arata cu degetul, ci anii de fumat si mincare dezodonata, odata totul se plateste. Multumesc, stimate coleg, ma bucur ca am avut conoarea sa va gasesc.

  • pradulescu sorin

    are blog(dar inchis), are „eu” (dar deschis), fricos cat incape, arogant asisderea…explicabil oatrecum: doar a fost obez!

  • pradulescu sorin

    si tot eu…tocmai sorbeam o bere si am omis: nu sta de vorba cu manelistii doar in calitate de clienti(n.r. platitori)
    …si cate alte „rautati” as mai putea spune inca! probabil ca maine.
    btw: daca un azs este angajat(si nu un oricare) intr-un mediu „pagan”…cat ii ceasu’ atunci?

    • Dr.Lucian Marin

      Posibil ca defectele enumerate sa nu fie departe de adevar…
      Dar, in tara asta, prea mult se accentueaza raul, se vorbeȘte despre tot ce este negativ – rezultatul? Tot mai multa nefericire, înstrainare unii de alÈ›ii.
      Chiar daca Și eu observ multe defecte la semenii mei incerc sa privesc la Dumnezeu Și cresterea mea pe toate planurile.
      De la omul acesta am invatat ca se poate vorbi cu convingere despre stilul de viata, am invatat ca se poate trata cancerul (si cred 100% ca se poate prin metode naturale, nu numai cea propusa de CM – si asta e suficient pentru bolnavi – numai in pielea lor sa nu fim.)
      Cunosc multi oameni care si-au schimbat stilul de viata – mai ales dieta, in urma ascultarii acestui domn doctor…ceea ce mi se pare o realizare, azi, cand tot mai putini vorbitori mai reusesc sa ne convinga de ceva.

  • pradulescu sorin

    Vedeti dvs. domnule doctor, scriind si ingaduind si altora sa scrie pe blogul dvs, ati facut inca o data dovada(daca mai era cazul) a cat de simplu si armonios se poate „relationa”.
    Aproape impecabil a reusit Emerson sa exprime dualitatea: „Îmi pare rau, dar nu reuşesc sa aud ce spui. Ceea ce eşti şi ce faci striga mult mai tare.”
    Domnule doctor, este necesara multa prudenta inainte de a-i nauci si mai mult pe cei in pielea carora nu dorim sa fim.
    Adevarat ca daca ne raportam la raul ce domneste peste tot in tara asta(inclusiv in medicina conventionala), domnul CM, si nu numai dansul, iese basma curata.
    Domnule doctor, cat bine cunoasteti faptele domnului CM?
    Voi reveni.

  • pradulescu sorin

    Pilda lui Emerson, in intelegerea mea, surprinde acele persoane(caractere) ce-si proiecteaza prin vorbe imaginea a ceea ce ar dori sa fie, insa faptele sunt la celalalt pol si de o evidenta zdrobitoare inversul povestilor. Apoi faptele oamenilor au o greutate si o importanta mai mare(rasunet)decat vorbele in etichetare, probabil asa s-a nascut pilda.
    Domnul CM este imbatat de propria-i poliloglie, pe un blog inchis el centreaza apoi tot el da si cu capul. Blogul dansului este un magazin ce are toate sansele sa devina cat mai curand on-line, comert construit cu multa abilitate, de aceea le-a luat fata colegilor de breasla. Superficialitatea, in cazul in care gresesti cateva date pe o adeverinta de angajare, nu te poate omora, dar in cancer nu-i loc pentru asa ceva.
    D-le doctor Marin, am observat ca ati gasit-o pe MargiAnne. Stiti cate materiale si informatie de cea mai buna calitate are pe site-ul dansei. Si daca da, atunci mai stiti si ca sunt absolut gratuite. Va asigur ca nu sunt redactate intr-un stil copy-paste, adica acele materiale au ore multe de munca in spate.
    Promit decenta maxima si in continuare!
    Cu stima

  • pradulescu sorin

    Pana maine va invit sa rasfoiti un studiu stupid, ce-l aveam la indemana, unde pe langa alte ineptii se face referire si la cantitatea de resveratrol din pielita de struguri.
    http://www.erbeofficinali.org/dati/nacci/studi/resveratrolo_2.pdf

  • pradulescu sorin

    …doar un „c” transmuta regula in neregula.
    Sunt uimit cu cata sinceritate si puritate „il tineti cap de afis” pe blog(„aici a facut ochi” ), va spune „multumesc!” macar o data pe luna? Ma indoiesc! Sau daca totusi o face, de aici rezultand ca se mai impiedica pe la dvs., ignoranta este peste exprimare!
    Va rog mai intrebati-ma!
    Consideratie!

    • Dr.Lucian Marin

      Haideti pe scurt sa va spun ce m-a facut sa apreciez acest om. Doar un aspect, cel referitor la abordarea terapeutica in cancer dar si alte boli. De ceva timp am ca vis tratarea cancerului in proportie de cel putin 50%, indiferent de stadiu. Consider ca noi, ca si crestini azs, avem la dispozitie o lumina mai mare in privinta sanatatii. Totusi, observ ca majoritatea medicilor azs merg pe aceleasi cai ale ridicarii in slavi a radiochimioterapiei si nu aduc nimic nou. Se vorbeste mai mult de prevenirea pe cale naturala adica dieta, miscare, etc, dar odata boala instalata – ei zic ca nu se poate altfel decat prin mijoacele conventionale.. In acest context, in iunie 2009 am ascultat prima data pe acest domn CM, surprins de convingerea, pasiunea cu care vorbea despre cazurile tratate prin metodele naturale. Am admirat curajul de a fi diferit intr-un domeniu in care chiar se impunea o alta metoda fata de cea cu care ne-am obisnuit si care cel putin pentru bolile degenerative cronice si cancer nu dau rezultatele scontate.
      Am admirat atentia pentru detalii- cu toate ca de multe ori obosesc ascultatorul obisnuit, dar confera pe de alta parte o mai mare autoritate în procesul de convingere al omului pentru a-si schimba stilul de viata.
      Nu e un secret pentru nimeni ca bolile acestea la care facem referire – cancer, diabet, osteoporoza, artrite, parkinson, alzheimer, etc… au o leg stransa cu stilul de viata,
      Ori tocmai de asta e nevoie. De oameni hotarati si pregatiti sa influenteze masele in abordarea unui mod sanatos de a trai – spiritual, mental Și trupesc.

      Problema insa , (si aici ati remarcat bine intr-adevar, chiar daca nu v-ati exprimat asa, )
      este ca sanatatea si starea de bine al omului nu este data numai de ceea ce mananci sau de exercitiu fizic, si nici macar de respectarea legilor cu privire la somn, consumul de lichide, etc..
      Oamenii au nevoi emotionale, sufletesti, au rani adânci provocate de alÈ›ii sau de ei înȘiȘi fara sa îȘi dea seama, au nevoie de…. Dumnezeu…

      E nevoie de oameni model, de oameni care sa fie un exemplu în purtare, în dragoste Și înÈ›elepciune care vine de Sus.., e nevoie de ghizi adevaraÈ›i… care sa poata spune ca apostolul Pavel pe vremuri “CalcaÈ›i pe urmele mele întrucât Și eu calc pe urmele lui Hristos…”

      • YLYAN

        Dle Lucian Marin CU MULTA RABDARE,BLANDETE SI POLITETE ATI VORBIT SI EXPLICAT CEVA CARE A FOST,ESTE SI VA FI FOARTE CLAR:DIETA UNUI DUMNEZEU MINUNAT DE LA CREATIUNE PANA ACUM A FOST ACEASI,DOAR CA NOI PENTRU GUST NE-AM INDEPARTAT MULT…
        DOMNUL,DOMNII ACESTIA NEGATIVI CRED CA AU LA BAZA CEVA DE GEN INVIDIE,PIERDEREA “CLIENTILOR” sau PUR SI SIMPLU VIN PE POST DE “CEL RAU”.
        PENTRU CA ESTE O TEMA CARE MA INTERESEAZA FAC ACEASTA INTERVENTIE MODESTA.
        O ruda de-a mea a fost trimisa acasa “sa moara” cu cancer de rinichi,a facut un tratament naturist cu un dr din Deva,traieste si astazi,iar cand a fost la control doctorii si-au zis ca pare o nebunie,nu mai este cancerul.NU SPUN CA TOATE REUSESC,dar cunosc mai multe cazuri de reusita totala si chiar eu am facut dieta de cruditati si am fost ca noua,am revenit la hrana normala si acum sunt bolnava.(un caz stiu chiar prietenul cel mai bun al unui dr,a avut cancer de prostata si l-au trimis acasa cu cateva saptam de trait,a venit la prietenul lui sa-si i-a la revedere,acesta i-a recomandat unele plante,doar a baut infuzie si acum este in viata)Sucurile verzi,cruditatile,tot ce pastreaza enzima vie,iarba cu samanta care ni s-au dat la Creatiune, acestea sunt stiute de toata lumea inclusiv domnii de mai sus,ne dau VIATA.Dumnezeu sa va binecuvanteze pentru ca ati explicat asa de frumos si ca sustineti cauza atâtor oameni necajiti.Iar dlui.Pradulescu i-as intoarce intrebarea:de ce viseaza sa dea viata prin aceste metode(chimio) atât de nocive si sunt sigura ca daca ar vorbi cu sufletul deschis ar recunoaste aceasta pt ca absolut toti medicii STIU si putin le pasa,ei “îsi fac datoria” in schimb dr Marginean si altii ca el,LUPTA pentru “destinele” acestor oameni;nu dati exemple de nereusite,toti suntem in mana lui Dumnezeu,de ce nu dati toate cazurile reusite care sunt mult,mult mai multe;eu cred ca finalul acestor discutii ar fi CINE CREDE poate sa-si castige viata, asa cum este cu Mantuirea; cine nu…ALEGEREA ESTE LA FIECARE,doar o stim cu totii.Multumiri fie aduse Dumnezeului nostru ca ne trimite oameni pregatiti si cu suflet ca dr Marginean , cu multa CONSIDERATIE pentru toti,dar ADEVARATA nu de ghilimele.

        • DORINA

          Mama mea locuieste in Deva si satula de medicina curenta, cauta un doctor bun naturist.Pe linga diabet si multe alte afectiuni (are 71 ani) are un pseudochistchist la pancreas.
          A-ti mentionat in acest articol un doctor din Deva. Puteti va rog sa-mi dati numele, eventual un contact. Eu locuiesc in Noua Zeelanda si incerc si eu sa ajut cum pot, macar culegind informatii, impresii.
          Apreciez mult orice forma de ajutor.

        • ana

          Am fost operata de cancer ovarian si am refuzat chimioterapia cu aproape 2 ani in urma. Am devenit vegetarian, ma hranesc in stilul dr. Marginean neavand posibilitatea financiara sa-i urmez protocolul si am analizele mai bune decat in urma cu 20 de ani si o imunitate foarte puternica. Am slabit 15 kg ,la greutatea de la 28 de ani. In afara de alimentatie, suplimente miscarea in parc zilnica, increderea in Dumnezeu ca depresia este o otrava…. m-au ajutat sa rezist ispitelor culinare. Depinde de noi ce dorim. Eu nu support spitalul si injectiile…. Dar asa cum spune dl. CM trebuie o alimentatie diversificata ceea ce in viata mea nu era importanta. Daca privesti mancarea ca pe un medicament pretul legumelor si fructelor este altfel apreciat.
          Cei sanatosi ar trebui cel putin sa mareasca cantitatea de legume si fructe si de miscare. Taranul manca carne de sarbatori sau cand muncea din greu si mergea duminica la hora. Supararile de lunga durata duc la boli grele!!!!!

          Suntem ceea ce mancam….
          Sanatate

  • pradulescu sorin

    Poate este mai greu de crezut, dar inca de dimineata m-am gandit sa intreb: in afara de vise si alte revelatii, oare ce curaj ii mana pe acesti intreprinzatori sa investeasca, benevol si nepoftitti, in complicatiile si destinele altora? De ce te-ai incurca cu cancerul altuia? Ma simt dezarmat iar din respect pentru crezul dvs. ma voi opri aici deocamdata.
    Pe final ca o mica paranteza, curajul si pasiunea acestui om, cu care striga fara retineri CANCER pe blogu-i, inunda!
    Cand imi veti permite va voi expune, impartial, topul celor 10.
    Consideratie!

  • pradulescu sorin

    Vindecatori de succes in cancer, care cum cu visul sau, dar fiecare au supravietuitori din stadii terminale(4) la al zecelea an…ii insiruies, nu neaparat dupa maiestuozitate:
    dr. albu horatiu „selection”-actualmente obez
    dr. peia mircea-vanzator dacia plant
    dr. ana costea- vanzator secom
    dr. tarnea liviu- vanzator calivita si chemomed
    dr. secrieru ivan- vanzator provita(celex)
    dr. delcea bogdan vanzator provita(celex)
    dr boerescu cristian vanzator flp si vita crystal
    dr. marginean calin si nicolae- vanzator hofigal, biovital, sanovita, rotto natura, dacia plant, etc…(lacheul celui ce da mai gros banu!)
    dr. ovidiu chis- vanzator produse ayurveda
    dr. togoreanu eduard- vanzator isorel
    dr. niculescu family- vanzatori nicolit
    dr. eugen giurgiu-vanzator extract plante!?!
    Deci, betegilor de cancer, stati linistiti!, alternativa este prin preajma, cineva vegheaza!!!
    To be continued…

  • pradulescu sorin

    Domnule doctor Marin, in calitate de ce sau de cine credeti ca ma bag in seama, aici la dvs.?
    Par a fi un manelist ofticat?
    Ori un concurent?
    Domnule doctor, bland ce va simt, Big Pharma va fi pui mic pe langa „alternativa” ce vine furibund din spate, „suplimentele naturale”!
    Consideratie!

  • pradulescu sorin

    Cand esti „lovit” de cancer, ceea ce te termina mai tare nu este boala in sine ci denumirea ei, acest lucru „rupe” si aduce pagube enorme in „economia” situatiei.
    Indiferent daca lucrurile merg inspre bine(analize, stare, etc.), si dependent de cat de educat, autoeducat esti, in subconstient exista permanent „o barda” pe care o simti deasupra capului. Aceste trairi nasc recidivele, chiar si in cazurile apreciate de unul sau altul rezolvate.
    Apoi toti pacalicii acestia(gravitationali in preajma cancerosilor) nu fac altceva decat sa disturbe si mai mult, iar asta cu un cinism greu de incadrat literar.
    Alopatii in oncologie? Specialitatea fara risc de malpraxis!

  • DOREL - OCTOMBRIE.30.2011

    Satui de atita minciuna pt.vremuri ca acestea pe care le traim cu totii,sa nu mai credem adevarul?E vorba de sanatatea si viata noastra la urma urmei,si daca exista o sansa pe care Dumnezeu ne-o pune la-ndemina prin acest om,de ce sa.i dam cu piciorul?Cind durerea si fiorul mortii te-nfasoara,cind nimic de pe lumea aceasta nu mai are nici-o importanta in clipele acelea,cred ca merita sa incercam,poate e singura sansa,…personal cred tot ce am auzit in aceste prezantari si ma rog pt.propria sanatate a d.lui dr.Calin,Dumnezeu sa-l ocroteasca si sa-i dea intelepciune pt.binele sau si al nostru – multa binecuvintare si putere in lucrarea sa! SI NU UITATI : IMPOTRIVA ADEVARULUI INTOTDEAUNA SE RIDICA MATERIALISMUL,CARE IN VREMURI CA ACESTEA ESTE CA UN CANCER…GREU DE VINDECAT!?

  • pradulescu sorin

    Domnule Dorel, ati simtit fiorul acela?
    Vi se pare ca „m-ating” eu de „informatia” promovata de CM?

  • pradulescu sorin

    „Informatia” pe care o vinde CM, si aici sunt nevoit sa citez:„ eu vand doar informatie, nu devin medicul dvs., pentru asta exista medic de familie”, deci „informatia” pe care o vinde NU ii apartine! Ea provine din medii unde intr-adevar terapiile alternative(cele ale Bunului Dumnezeu) si-au demonstrat eficacitatea. Da, dar asta in zeci de ani!
    Poate este mai mult decat crestineste sa oferi, prin astfel de informatii, sperante celor deznadajduiti, dar trebuie sa fi beneficiarul unui puternic discernamant pentru a actiona.(a nu se-ntelege tupeu!)
    Eu amendez cu totul si cu totul altceva, sper ca intr-un final sa se observe clar.
    A, daca am eu am „informatia” lui „cel care a sustinut prezentarile de succes”? TOATA, adica numarul integral de pagini din oferta, scrise in Arial de 10-12(vand protocol anticancer, x pagini scris in arial de 10, etc.), si toate power-pointurile multicolore, toate cartile si toate protocoalele, vai cate ar mai fi de spus!
    Pentru astazi in incheiere, cateva spicuiri dragute dintr-una din carti( studiul biblic 10)
    TEST DE VERIFICARE PENTRU VINDECATORI SI VINDECARI
    Adevaratul vindecator
    1)Vindeca dependent de credința celui de vindecat ÅŸi independent de credința sau necredința celor din jur ;
    2)Nu-ÅŸi face publicitate ;
    3)Toata onoarea ÅŸi cinstea pentru vindecare o da lui Dumnezeu ÅŸi nu ÅŸi-o aroga lui însuÅŸi ;
    4)Avertizeaza pacientul ca boala sa reprezinta o consecința a unui mod de viața nesanatos sau vicios (pacatos), iar dupa vindecare spune : “Du-te ÅŸi nu mai pacatui !”. Vindecarea este atât fizica cât ÅŸi psihica (spirituala) ;
    5)Face apel la schimbarea modului de viața dintr-unul nesanatos, într-unul sanatos ;
    6)Vindeca cu scopul de a întari credința celui de vindecat, cât ÅŸi a anturajului în Dumnezeu ;
    7)Lucreaza dezinteresat de vreun câÅŸtig material ;
    8)TraieÅŸte ÅŸi vorbeÅŸte în armonie cu toata Biblia, fiind un om moral, cinstit ;
    9)Vindecarea este totala, instantanee ÅŸi imediata ;
    10)Interesul pentru lucrurile spirituale ÅŸi Biblie al persoanelor vindecate va creÅŸte ;
    11)Vindecatorul, în momentul vindecarii, este el însuÅŸi sanatos.

    Falsul vindecator
    1)Vindeca dependent de credința persoanei de vindecat, cât ÅŸi a anturajului. Orice persoana din anturaj care nu crede în “vindecator”, va trebui sa paraseasca sala
    2)ÃŽÅŸi face publicitate ;
    3)Toata onoarea ÅŸi slava pentru vindecare ÅŸi-o aroga ;
    4)Nu da nici un avertisment pacientului, acesta putându-ÅŸi continua viața la fel ca înainte de “vindecare”, care deseori e doar parțiala sau închipuita (imaginara) ;
    5)Nu face nici un apel la schimbarea modului de viața ;
    6)“Vindeca” cu scopul de a întari credința pacientului în “vindecator” ;
    7)Lucreaza interesat de un câÅŸtig material ;
    8)TraieÅŸte sau / ÅŸi vorbeÅŸte în dezacord cu Biblia, sau cu unele pasaje explicite ale acesteia ;
    9)“Vindecarea” are loc cel mai adesea în timp, dupa ÅŸedințe repetate ;
    10)Interesul pentru cele spirituale în general ÅŸi pentru Biblie în special, vor scadea drastic, sau se vor anula ;
    11)“Vindecatorul”în momentul “vindecarii”, poate suferi la rându-i de anumite boli, fiind tributarul unui mod de viața nesanatos sau vicios.

    NOTÄ‚ : Adevaratul vindecator trebuie sa îndeplineasca toate cele 11 puncte enumerate. Daca vreun “vindecator” îndeplineÅŸte doar una dintre condițiile enumerate în coloana a II-a, identificarea sa ca fals vindecator este sigura

  • pradulescu sorin

    Cugetari la o bere!
    De unde stiu „alternativii”cand ai cancer? Cand intevin acestia („alternativii”) cu viziunea lor? De ce-s „bune”, adica de luat in seama, sangele si „imagistica” alopatilor!?!
    Bun, alopatii sunt roboteii(inconstienti) ai Big Pharma(inca din frageda pruncie-facultate-)…si atunci, tu divinule, de ce te mai incurci cu ei? Tanjesti dupa neprihanire dar „te iubesti” cu prihanitii!?!
    to be continued! +numai in folosul lovitilor!!!!
    propnere: ego vs divin sau egoism vs altruism

    ALOPATÍE s. f. Tratament medical constând în administrarea unor medicamente în doze care, la omul sanatos, ar declanȘa efecte contrare simptomelor caracteristice bolii care trebuie tratata. – Din fr. allopathie.
    Sursa: DEX ’98 | Adaugata de ana_zecheru | GreȘeala de tipar | Permalink
    ALOPATÍE f. Tratament medical bazat pe mijloace contrare naturii bolii. /<fr. allopathie
    Sursa: NODEX | Adaugata de siveco | GreȘeala de tipar | Permalink
    ALOPATÍE s.f. (Med.) Procedeu de a trata o boala cu mijloace contrare naturii sale. [Gen. -iei. / < fr. allopathie, cf. gr. allos – altul, pathos – suferința].
    Sursa: DN | Adaugata de LauraGellner | GreȘeala de tipar | Permalink
    ALOPATÍE s. f. procedeu terapeutic opus homeopatiei, bazat pe mijloace contrare naturii bolii. (< fr. allopathie)
    Sursa: MDN | Adaugata de raduborza | GreȘeala de tipar | Permalink
    alopatíe s. f., art. alopatía, g.-d. alopatíi, art. alopatíei Sursa: Ortografic | Adaugata de siveco | GreȘeala de tipar | Permalink
    alopatíe f. (vgr. allopătheia, d. ăllos, altu, Și păthos, suferinÈ›a). Med. Nume dat medicineÄ­ uzuale ca sa se distinga de omeopatie.
    Sursa: Scriban | Adaugata de LauraGellner | GreȘeala de tipar | Permalink

  • pradulescu sorin

    Strategia de marketing, cea cu care nu ai cum sa dai gres „pe o nisa de piata a betegilor dezorientati”, este cea imbracata in haina „senzationalului”, adica exprimarea „la superlativ”: cel mai, cea mai, extrem de, etc.
    DAR MARE ATENTIE + EXTREM DE IMPORTANT!: este doar una dintre strategiile cu care CM ataca „piata”!
    Sper totusi ca cel care a tinut+ sustinut, fratilor, prezentarile de un succes incomensurabil, succes materializat prin vanzarea la greu a sute de pagini cu „oracul” copy-pastuit( fireste format A4+ Arial de 10), deci nadajduiesc ca acela sa nu foloseasca impotriva mea legea dreptului de autor(lege care inca mai functioneaza in romania, nu cumva sa uitati asta!). Dar pentru ce? Pentru ca-i public pe niet semnelele de ortografie/punctuatie(+/-, ! , …)

    • Dr.Lucian Marin

      Domnul Sorin, de ceva comenturi încoace vad ca tot repetați tot aceleaÅŸi idei – variante pe aceeaÅŸi tema, Åžtiu ca aveÈ›i multe observații legate de protocolul asta anticancer- pe care ÅŸi eu îl cunosc – dar cu respectarea ideilor de acolo astazi traiesc oameni trimiÅŸi acasa de medici sa moara. Cunosc personal astfel de cazuri.
      Momentan, în România cel puțin, exista o niȘa (o lipsa) a terapeuÈ›ilor alternativi serioȘi – Și CM a demonstrat ca se È›ine focusat pe o treaba de ani de zile ÅŸi o face destul de bine, în timp ce tot mai mulÈ›i azi îȘi disipa energiile în lucruri fara valoare… Acel copy paste, acele învațaturi luate de la alÈ›ii, l-a facut orice om care a realizat ceva pe planeta asta.Nu suntem chemaÈ›i sa reinventam roata. ȘtiÈ›i ce munca sa aduni din alte carți ÅŸi alte surse ÅŸi sa faci o sinteza personala?
      Sfatul meu – rridicati-va din fața calculatorului ÅŸi construiți ceva util – vad ca mintea va duce ÅŸi aveți ceva abilitați scriitoriceÅŸti..
      Nu sar în apararea nimanui pentru ca repet – am Și eu multe de spus – dar nu public pe net sa îmi vars amarul ci vorbesc personal cu el, aÅŸa cum ne învaÈ›a scriptura, Și îl mustru între patru ochi daca este cazul sa fie mustrat pentru ca, tot Isus ne îndeamna sa ne iubim unii pe alÈ›ii.
      Cu stima,

      “Oamenii deÅŸtepți discuta idei, oamenii mediocri discuta evenimente, restul oamenilor discuta alți oameni.” Eleanor Roosevelt

      Cu stima,

    • Lisa

      Mai, Pradulescule da’ ,,dastept” mai esti…ne-ai convins ce poti, e cazul sa te opresti, ca ai monopolizat blogul :)

  • pradulescu sorin

    M-am ridicat!
    Va salut si eu cu stima!

  • claudiu mihut

    Stimate domnule doctor Lucian Marin,
    Am intrat in contact cu maladia, iar cel mai simplu, ca sa evitati pe viitor astfel de polemici, ar fi „sa lucrati” putin la cele doua titluri:
    Documentar- Adevarul despre cancer, Conferinta Dr.Marginean care trateaza cu succes de 10 ani, despre Dieta in cancer
    Dr.Calin Marginean trateaza cancerul Și în ultimul stadiu !
    poate: Terapie Naturala Anticancer(cu rezultate dovedite), propusa de catre Dr.Marginean

    • Dr.Lucian Marin

      Stimate dnule Claudiu!
      Nu am inteles unde e diferenta pe care o aduce propunerea dvs., ce anume aduce ea in plus sau elucideaza.Poate ma lamuriti.

  • claudiu mihut

    Toti bolnavii si apartinatorii acestora cauta un panaceu, si daca se poate cat mai ieftin.

  • rodica

    D-le doctor, aveti experienta in a trata (a ameliora) prin tratament natural o persoana varstnica, cu Alzheimer sau cu Parkinson, in stadiu mediu?

  • claudiu mihut

    D-le Marin dar acum va rog sa fim putin realisti. Nici eu nu vreau sa iau partea nimanui dar cunosc cateva persoane, cumparatori de protocoale „anticancer” ne-bagati in seama, pur si simplu, dupa achizitionare. Ba mai mult, imi povestea o doamna ca la un moment dat d-l Marginean se referea la cazul dansei in felul, citez: „ paremi-se, daca-mi aduc bine aminte, dumneavoastra sunteti cu sanul…”. Intr-adevar d-l Marginean nu are pacienti ci doar clienti, nu-i monitorizeaza. Fugim de formatorii de opinii, nu-i asa? Atunci…?
    Fiecare bolnav este un un caz aparte, este imperativ sa-i individualizezi, nu la toti „tine” acelasi meniu. Altii vin/intra in cura naturala, liberi de malignitate, dupa chimioterapie, etc.
    , nu-ti poti aroga in totalitate „succesul”. Ce inseamna supravietuire in cancer, sau vindecare in cancer? Cati ani? Daca traieste 1 an dupa ce a baut din 2 verze si o rosie+ o lingura de ulei , nu inseamna ca tu l-ai vindecat definiv de cancer!

  • sanatate sanatate

    N-am mai fost de multa vreme pe la dvs., insa ceea ce anticipam anul trecut observ ca se intampla deja. Nevoia majora in terapia anticancer nu este o reteta anume de produse(medicamente, etc.). Bolnavii de cancer sunt deja teribil de speriati nu mai au nevoie de panica si deruta indusa prin atitudini de …„eu sunt doctoru”. Acestia au mare, mare nevoie de blandete, rabdare …intr-un cuvant de afectiune si intelegere( dar nu neaparat compasiune sau mila). Daca toate aceste vin si din partea celui pe mana caruia te-ai hotarat sa mergi, adica daca vin din partea terapeutului sau a medicului, va dati seama…
    Dupa ce le vinde, acea sinteza personalizata, domnul doctor Marginean „se da rotund” in fata amaratilor si sub pretextul ca este foarte sigur pe el, adoptand o atitudine „de fier” cum ca nu „negociaza” nimic, „striga” la ei, arunca cu formule chimice in stanga si-n dreapta , speriindu-i ca daca mananca o boaba de nu mai stiu ce, isi semneaza condamnarea la moarte.
    Se creeaza o prima mare ruptura si o bulversare a celor care s-au mai agatat de o speranta.
    Domnule doctor Marin, ceea ce propuneti dvs., mustrarea inte patru ochi, iese din tiparul a ceea ce ati intiat si ati construit pana acum cu blogul de fata, va rog sa ma iertati! Adica pana la urma ce facem!?!
    Oamenii trebuie sa stie ca pot foarte „misto” si muri pe mana lui Marginean, datorita Ego-ului si logisticii acestuia. Stiu multe cazuri cu determinari secundare chiar la mai multe organe(este cert ca si dvs. cunoasteti poate mai multe decat mine), care sunt la al treilea an de supravietuire dupa chiometerapie, determinari(metastaze) apratute dupa 3-5 ani de la tumora primara….deci 5+3=8
    Daca vrem sa facem treaba pana la capat, pentru ca asa am avut noi o revelatie, atunci trebuie spus totul! Parerea mea…

    • Dr.Lucian Marin

      Bun aveti 8 cazuri de nereusita… din cate? Dr.Marginean pretinde o rata de succes pentru ultimul stadiu de 30-50%… pentru celelalte stadii depaseste 80%.
      Acei pacienti au respectat la litera cura, s-au au mai mancat alimente cancerigene precum lapte, branza, oua? Cum au stat cu moralul? Era la pamant?
      Trebuie spus totul… adevarat.. va invit sa veniti cu argumente mai concrete. Nu sustin partea nimanui, mai intereseaza doar adevarul. Cred in cura naturala indiferent de dr.Marginean.
      Cunosc multe alti vindecatori care au folosit aceasta cura cu succes si o voi folosi in viitor. Ce alternative propuneti?

  • sanatate sanatate

    Stimate domnule doctor Marin,
    Cifra 8, rezultatul acelei mici adunari, se referea la nr. de ani de supravietuire, deci sunt, exista persoane in al 8-lea an de viata, dupa ce la 5 ani de la tumora primara, „s-au umplut” de metastaze, tratate cu chimioterapie. Deci altcumva spus, la trei ani de supravietuire dupa metastazele tratate numai cu chimioterapie(si cu prognostic de supravietuire 0-zero). Iar daca din interventia mea s-ar putea intelege sau deduce(lesne) ca sunt partizanul terapiei conventionale(chimioterapiei, radio, hormono, etc.) ar fi o mare eroare!
    Aici ati pus punctul pe „i”: moralul…dar care-i barometrul pentru moral in cazul unui bolnav de cancer? Daca acesta este la pamant , toata lumea vede asta: este „o leguma” care se lamenteza continuu, care se teme de moarte, etc.
    Inlauntrul unui bolnav de cancer sunt furtuni teribile dar sunt persoane care in pofida acestui fapt, la exterior tradeaza un moral „beton”.
    Ati vorbit vreodata cu cei considerati vindecati de cancer, indiferent prin ce metode, sau mai corect spus, ati avut beneficiul ca o astfel de persoana sa va marturiseasca sincer ca teama de recidiva persista continuu, tacuta si perversa. Cam ce „castiguri” credeti ca aduce moralului, aceasta teama ? Stiu, imi veti spune despre incredere in Dumnezeu, insa acum cautam sa punctam concret o stare de fapte care exista deja.
    Despre „respectarea la litera” nu am termina pana diseara, si bineinteles ca pe cei care nu inteleg ca directia catre vindecare „este fara animale”, nu-i mai includem in discutie.
    Aici, la capitolul „respectarea la litera” pot aparea erori grave, minore aparent, dar iremediabile.
    Din aceste amanunte se poate muri, iar ele sunt omise sau din nestiinta sau din superficialitate.
    Vedeti dvs., din astfel de terapii ies omaneni invingatori, toata lumea vorbeste despre ei, ii clasifica pe cazuri, ani, terapeutul si-i include in palmares, dar despre cei plecati la Domnul? Mortu-i de vina, a fost cu moralul la pamant, nu a respectat protocolul, a facut prea multe sedinte de chimioterapie,… observati va rog nuanta? De fapt nici nu mai conteaza unde s-a gresit, cine a gresit, cate si ce sanse avea… dar analizate toate aceste aspecte, post- mortem, s-ar putea imbunatatii mult lucrurile.
    Deci daca „scapa” 3 din 10 nu inseamna ca cei 7 trebuiau sa moara, pentru ca nu stiu ce statistica mi-am facut eu in baza experientei de mele . Ce inseamna experienta, competenta, cercetare si toate celelalte?
    Nu cred in folosul discutiei sa detaliem nu mai stiu eu ce protocoale, ceea ce ar fi esential sa inteleaga cel care doreste sa se indrepte spre o astfel de terapie(mai ales daca vine de la „omnivori”), este aceea ca astfel de directii pot fi cel putin la fel de riscante ca si varianta conventionala. Este ca si cum ai avea patine de cea mai buna calitate(marca) dar nu te stii da pe gheata…si-i alunecoasa rau de tot, iar cazaturile foarte dureroase! Nu este cel mai bun exemplu dar pana data viitoare poate ma gandesc la altul.

  • sanatate sanatate

    From: Calin Nicolae Marginean
    Subject: EXTREM DE IMPORTANT !!!
    To: sanatate.sanatate@gmail.com
    Date: Wednesday, November 17, 2010, 9:35 PM
    Dragi prieteni,Vreau sa impartasesc cu voi bucuria celei mai bune vesti de pe ziua de azi pe care-am primit-o la rindu-mi :Firma BIOVITAL din Brasov produce deja si distribuie gel de Aloe Vera fara “E”-uri periculoase (ca FLP-ul), insa cu un termen de valabilitate mult redus, adica nici pe departe 4 ani ca si cel de la FLP !!! …+ la un pret de cost sub cel de la FLP !!! NU veti regasi in acest produs nici benzoatul de sodiu (substanta pro-cancerigena) si nici sorbatul de potasiu (crapa articulatiile si creste coagularea singelui) ca la FLP !!! Sint razbunat si eu in sfirsit ! Pot si eu sa recomand de pe piata romaneasca un produs sigur de Aloe !!!Este cea mai buna… “TEAPA” (cu majuscule si ingrosat) la adresa celor de la FLP pe care o asteptam de mult timp !!! http://www.farmaciaverde.util21.ro/produs_2476_suc-aloe-vera-bio-1000ml-biovital.htmlCu stima si consideratie,
    Dr. Marginean Calin
    ————————————————————————————————————————————–
    Impartialitate si orgoliu!?! Sau poate doar putina ranchiuna de ziua a-7-a, daca ar fi sa judec dupa continut!?! In fine, sau modul in care poti induce, aproape impecabil, o opinie despre o realitate sau nu. Aceasta atitudine este „prelungita”, din pacate, in toate protocoalele si in toate raporturile stabilite cu „clientii”…
    Din „cauze” similare probabil ca in 2011, toti „farmacistii” naturii din romania, si-au cumparat mini-linii de incapsulat resveratrol.

    La vremea cand scria cele de mai sus si le expedia cu spor sub titlul EXTREM DE IMPORTANT !!!,
    indicand in loc de site-ul producatorului un link catre un magazin on-line(„producatorul”nu are un astfel de site), produsul la care se referea era „retras” de luni bune din Romania…nici astazi nu exista acel produs, bineinteles. Sunt convins de altfel ca nu a avut in mana vreodata acel produs.
    Apoi nici astazi nu stie, cred, ca Biovital nu este producator, ci doar o marca inregistrata ce apartine unei persoane din Brasov, iar produsele Biovital se confectioneaza peste granite(nu ca asta ar fi ceva rau, pulberile sunt de buna calitate, le mananc si eu).
    Cu stima

  • virgil neagu

    nu sant un om cu studii ,sant meserias .am citit comentariile despre drC:Marginean.Nu vreau sa condamn sau sa laud dar toti aveti dreptate ln ceace va priveste.Adevarul despre bolile grele este foarte complicat depinde de multi factori interni si externi de stilul de viata incepand de la nastere putem favoriza aparitia unei boli siind ca mai tarziu vom plati scump.Un proverb spune;daca vrei sa fii tanar la batranete sa fii batran la tinerete;sau :degeba pui lacat la grajd dupa ce-ti fura calul .Nici medicul nu mai poate nimic dupa ce boala domina trupul .Conteaza mult ce,cat,cand si cum mancam sice bem cum ne odihnim ,starea interioara 90% din boli le produce creerul. O sora dea mea a facut noduli la san a mers la Buc la un medic si ia spus ln fata ai cancer trebuie sa teoperez dar ln3 luni ,te cari,;ea na tinut cont de ce a spus medicul sa dus la CUJ la un medic naturist ia prescisDIETA VEGETARIANA si fara lactate ia dat niste ceaiuri .Au disparut nodulii are 6 ani de atunci nu a mai avut nimic dar are aceasi dieta fara nmic animal.

  • mari

    Fratilor nu va mai luati dupa toti care se dau doctori naturisti ca va maninca bani tineti un regim fara carne rosie grasa mincati natural apa plata sau distilata multe legume si fructe si ducetiva la doctori si tratativa ca cu astia asa zisi doctori care va ia bani si nu raspunde la tf muriti cu zile astia sint escroci nu le place munca .

  • gigi

    domnul calin margineanu de nu e chiar asa de serios
    sunt FOST pacient de-al dumnealui
    am avut o problema, am fost la dumnealui,am platit, mi-a dat tratament iar apoi nu a mai vrut sa-mi raspunda referitor la continuarea “tratamentului” si felul cum raspundea corpul la noua alimentatie
    deci nu e chiar serios dumnealui

  • eu sunt un baiat de 11 ani si-l ascult pe Calin Margineanu am invatat desetule pentru-ca ma voi face medic nutritonist ins am o intrebare stie cineva ce religie are Calin Margineanu pentru ca eu sunt adventis

  • andrei

    -e normal ca in timpul tratamentului naturis bolnavu sa aiba dureri………..

  • demigeo

    Am avut deosebita placere sa il cunosc personal pe domnul doctor Marginean.
    Impresia mea este ca am avut de a face cu un profesionist pana in maduva oaselor, un om foarte cultivat, serios, foarte sever cu el insusi si de aceea poate da impresia de inflexibilitate in relatia medic-pacient. Ii dau intru totul dreptate. In ceea ce priveste cancerul, nu e de glumit, e de ajuns fie si un pas gresit, cat de mic, ca boala sa se agate din nou de corp si sa revina.
    Am toate motivele ca eu si prietena mea sa ii fim recunoscatori. Prietena mea a avut unul dintre cele mai groaznice maladii canceroase, care se dezvolta cu o viteza fantastica si care tocmai din cauza proliferarii tumorale a primit stadializarea IV. Caz concret: dupa operatia pe creier de ablatie totala sub microscop facuta de prof Dr Alexandru Vlad Ciudea, in mai putin de o luna si jumatate tumora era la loc, in cerebel, de 3 cm. Cancerul se numeste Meduloblastom desmoplazic.
    Sansa noastra s-a numit domnul doctor Calin Marginean. L-am ascultat intocmai, am respectat protocolul “la litera”. Am refuzat chimioterapia, desi toti doctorii ne-au spus ca e OBLIGATORIE si ar fi cea mai mare prostie daca nu am face-o. Uite ca nu am facut-o. Niciodata nu poti sa vindeci cu otrava. Cei care au facut si fac chimio nu fac decat sa isi prelungeasca agonia si chinul, pe cand urmand o cura naturala ai sansa sa te vindeci total, fara efecte secundare, fara dureri, fara sa iti afectezi calitatea vietii.
    Au trecut 8 luni si jumatate de cand ultimul RMN a gasit-o pe prietena mea “curata”. Daca am fi mancat in continuare “normal” (lapte, branza, carne, oua”, dupa o luna jumatate tumora isi revenea sau dadea in metastaze. Am ales sa ne schimbam radical stilul de viata, devenind vegani si sa urmam Protocolul anticancer Marginean. Prietena mea este o marturie vie, bineinteles ca avem toate documentele medicale si foaia de internare care atesta boala si cele 2 operatii pe creier, precum si rezultatele de la imunohistochimie.
    Protocolul asta chiar functioneaza! Dar, pe langa respectarea”la litera” a protocolului mai trebuie niste lucruri: Trebuie sa ai motivatia de a trai si sa iti tratezi prima data sufletul de depresie. Si inca ceva: chiar si respectand totul nu e destul. Vindecarea nu o da nici protocolul, nici Calin Marginean, ci … numai Dumnezeu. In cazul nostru, minunea s-a produs. Dumnezeu lucreaza prin oameni, nu ma feresc a spune ca a lucrat prin Dr Calin Marginean.

  • pragulescu gandureanu

    Doctorul Calin Marginean este doar un om, cu siguranta imperfect si supus greselilor. Totusi, daca directia generala a modului sau de a trata cancerul poate avea efectele pretinse de el si sperate de cei afectati de cancer, atunci comentariile negativiste si criticile mai mult sau mai putin rafinate din partea personalitatilor mai mult sau mai putin grandomane care isi afirma in modul acesta capacitatile (mai mult sau mai putin pacatoase), prin efectele si influentele lor descurajatoare si demoralizatoare, isi vor purta vinovatia (cunosc pe cineva care in urma citirii comentariilor de pe acest blog a fost determinat sa nu mai incerce aceste alternative in tratarea cancerului). Reamintesc doar, ca un argument in plus, avertismentul lui Iisus: “…oamenii vor da socoteala de orice cuvant nefolositor…”.

  • sanatate sanatate

    @pragulescu gandureanu,

    Interesant ceea ce spuneti despre acel/acea cineva( care a fost determinat sau ne-determinat). Interesant, deoarece, eu nu reamarc pe acest blog comentarii/sau instigari anti-determinare(fac referire la acea determinare ca vointa/hotarare proprie/unica fiecaruia, vointa/hotarare/determinarea de a actiona in directia a ceea ce-ti porunceste inima/sufletul, cumva in directia a ceea ce simti) , anti- dl. doctor marginean, sau anti- terapii alternative.

    Determinarea este(exista/salasluieste) in fiecare…ea(determinarea)nu-i nici pe-afara(in exterior) nici prin copaci ,prin cer sau prin nu mai stiu eu ce lacasuri de rugaciuni. Dumnezeu este bland si tacut in fiecare din noi. EL(Dumnezeu) nu ameninta, nu avertizeaza si nu ti-o trage in freza. EL(Dumnezeu), este un izvor perpetuu de dragoste si iubire fara conditii(inca nu ati dibuit smecheria asta simpla ce guverneaza acest univers (aparent)intortocheat?)

    Ca nu stiu cine s-a descurajat(sau poate s-a incurajat) citind comentarii negativiste pe acest blog, bun, si ce? Ce-a facut sau ce n-a facut…consecinta acestei descurajari/incurajari?

    Cata vreme se va gasi, la indemana/in apropiere( si vesnic), cineva/ceva responsabil pentru tot ceea ce ni se intampla(bine sau mai putin bine) sau pentru tot ceea ce nu ni se-ntampla(bine sau mai putin bine), lucrurile vor ramane exact intre aceste repere(standarde si tipare).

    Esti afectat de o maladie?(pentru ca ti-ai facut-o cu mana ta).Asuma-ti responsabilitatea acestor stari de fapte! Vrei sa revii la starea de dinaintea bolii?(adica sa te vindeci?).

    Vrei la/pe patinoar?(si simti asta din toti rarunchii?). Nu cu patinele-i baiul(ai de unde alege, inca de cea mai buna /impecabila calitate)…baiul sta agatat de/intr-un un micut detaliu/amanunt(si baga-l in seama doar daca doresti). Invata sa te dai pe gheata si invata sa-ti asumi cazaturile ca fiind doar consecinta lipsei tale de antrenament/exercitiu/exersare.
    Caci aceste cazaturi vor veni/exista, si nu am nici cea mai mica indoiala…dar in definitiv(si ca o parte/fata misto a patinajului- ca placere/bucurie/etc.-), happy end-ul nu tine cont de cate vanatai ai inregistrat. Si… o da! Sunt muuulte happy -end-uri.

    @demigeo
    Permiteti-mi o mica adaugire: Sa nu lasati garda jos!(inca si de zece ori multiplu de 8 luni)

    • demigeo

      Va multumesc pentru sfat. Nu vom lasa garda jos niciodata. Odata ce “ai fost stampilat cu cancer” porti povara toata viata. Vom ramane vegani si vom pastra stilul de viata sanatos. Si ca sa continui citatul, “asa riscam sa batem suta de ani si sa nu mai calcam pe la medic niciodata”… (Dr Calin Marginean)

  • Elisabeta Man

    Mesajul meu este ptr. Doc. Marginean……amo intrebate cum se poate lua contact personal sau o programare……sint din afara tari….am ciroza la ficat stare avansata…si limfome in ficat si abdomen si sub ambele brate……..asi dori daca se poate sa ma ajutati cu o dieta speciala….sint sotie mama si bunica….sint crestina si cunosc minunile domnului….dar totusi asi Mai vrea sa fiu de ajutorul familiei ……in prezent ma simt bine….sint sub treatment de medicament ptr. eliminarea apei din corp, ptr. Tensiune I au vitamine omega3-6-9 si capsule de fier ….si dupa o endoscopic la stomac mi sa Mai gasit stomacul inflammat si ian medicament…..deci in mare asta e ceva descriu va pot trimitemi analyze pe e-mail daca doriti …..si am uitat sa va zic ca in Luna feb. am cintarit 92kg. Si azi am 71-72kg…… Si uneori imi apar puncte de urticare pe picioarele……domnul sa av binecuvinteze si astept un raspuns……

  • demigeo

    In completarea postarii mele anterioare:
    La data de 11.09.2012 prietena mea a repetat RMN-ul, la 11 luni de la ultimul si la un an . Fiind in primul an de boala, ar fi trebuit la cel mult 3 luni repetate, dar noi am considerat ca orice expunere suplimentara la orice fel de radiatie, ca-i magnetica sau electromagnetica nu poate face bine unui organism sanatos, dara-mi-te unuia slabit de cancer. Rezultatul: absenta oricarui rest tumoral sau recidive tumorale.
    Sunt convins ca acest rezultat este consecinta dietei strict vegane pe care o urmeaza dar mai ales datorita respectarii protocolului natural anticancer pus la punct de dl dr Calin Marginean. Uite ca se poate si fara chimioterapie, fara efecte secundare devastatoare! Si vorbim aici de meduloblastom desmoplazic, tumora de gradul IV… nu o raceala!

    • Demigeo pe care parte din creierului era localizata tumoarea? ca daca era in regiunea capului nucleului caudat scrie si in cartile de neurochirurgie ca nu e periculos si se videca spontan. pe de alta parte daca era in regiunea subdiencefalica, lateral de ventricolul 4 nu mai supravietuia fara citostatice si chirurgie. deci unde era localizata tumora la prietena ta?

  • Daniel

    Am vazut prezentarea si am citit comentariile si concluzia mea este urmatoarea:

    Protocolul domnului doctor Marginean ca e inventat de dansul sau ca e preluat, nu cred ca ar trebui sa conteze atat timp cat functioneaza.
    Ce spune insa in aceasta prezentare e foarte important si anume ca stilul de viata si dieta influenteaza boala e de retinut.
    Argumentele in favoarea dietei naturiste fata de tratamentul oficial: radi/chmio, etc. stau in picioare si nu de ieri ci de zeci de ani, vezi metoda Gerson (poate de aici s-a inspirat si doctorul Marginean, de ce nu se inspira mai multi):
    http://www.altamedicina.com/miracolul-gerson-the-gerson-miracle-2004/

    Alt documentar despre cancer puteti vecea aici:
    http://fymaaa.blogspot.ro/2010/07/important-de-vazut-adevarul-despre.html – sunt doua parti
    Traducerea apartine posesorului acestui site, asa am aflat de site-ul asta :))

    Am vazut aceste documentare si prezentarea doctorului Marginean pentru a ma documenta deoarece o prietena are cancer la san si a decis sa nu se opereze sau sa faca chimio asa ca am vrut sa stiu daca exista alternative.
    Sunt convins ca se va vindeca. Avem in noi puterea sa ne autovindecam, depinde de noi daca alegem sa facem asta iar primul pas este sa ne schimbam stilul de viata incepand cu dieta.
    Cum e domnul doctor Marginean ca om sincer nu ma intereseaza, ca face lucrul asta pentru bani sau mentru faima, nu ma intereseaza. Singurl lucru care m-a interesat a fost ca a reusit sa ma motiveze pe mine sa lupt alaturi de aceasta amica a mea, ba mai mult cred ca voi adopta si eu acest regim de viata sa vad pe propia-mi piele daca e bun.
    Va doresc multa sanatate si sa traiti in lumina.
    Namaste

  • Maria Corbuleanu

    Stimate domnule Doctor

    Am vizionat pe Net multe din conferintele domniei voastre.
    Sunt deosebit de interesante si va rog sa ma ajutati transmitandu-mi tratamentul naturist post operator pentru adenocarcinom in cecum, tinand cont si de faptul ca am si diabet tip II. Am fost operata acum 6 saptamani. S-a stabilit histopatologic ca este stadiul II . Momentan nu fac chimioterapie. Doctorit oncoloaga vrea sa mai vada niste analize de sange (printre care si markerii tumorali) si o tomografie abdominala + pelviana, dupa care va lua hotararea.
    Chirurgul mi-a explicat ca a extirpat tot si ca n-a observat metastaze.
    Va multumesc anticipat.

  • C.Roman

    Datorita unui caz grav in familie, caut de cateva zile, doar-doar voi gasi ceva datator de sperante… Astfel am intrat si pe-aici si am dat clic pe inregistrarea despre cancer. Si asa m-a prins 2.00 noaptea, fiind pe de o parte fascinat, iar pe de alta, ingrozit sau… nedumerit de anumite aspecte ale mesajului in sine.
    Fiind un pasionat si un adept al terapiei naturiste, fara insa a fi scolit in acest sens, e firesc sa fiu de acord cu cea mai mare parte a discursului dumnealui, desi pe alocuri chiar si eu, necunoscator fiind, nu puteam sa nu sesizez unele valori exagerate si voit umflate, pentru a le da o mai mare temeinicie. Ei tocmai tendinta asta de a exagera, uneori poate darama o intreaga… filozofie… Adica risti sa nu mai fii bagat in seama nici cand spui adevarul!!!
    Daca ar fi sa-mi dau cu parerea procentual asupra puterii de convingere din singura conferinta a dumnealui vazuta cap-coada (cea in care se vorbeste direct despre cancer) pot sa spun ca pe mine m-a convins 85-90%. Eu as vrea sa vorbesc acum despre acest 10-15%: …Avantul cu care vorbeste este foarte suspect, ba parca chiar te cutremura. Trebuie sa ai niste ani in spate pentru astfel de convingeri, iar cand le ai, NU vorbesti asa, ci mult mai bland si mai intelept… Nu ma refer la vreo forma de aroganta, ci la infocarea sau aprinderea fata de cele redate, care – culmea! – nu denota studiu, ci superficialitate!
    Dar mai ales am gasit ceva care pe mine, ca si crestin ortodox, ma intristeaza. Eu nu stiu cu cine voteaza in credinta sa, Dl Marginean, fiindca in materie de HAR, dumnealui este pe alaturi. Vorbea despre maicutele din manastiri ca si cum s-ar si pricepe la asa ceva… Dupa atata hrana naturista pe care ar fi trebuit s-o inteleaga, capitolul monahicesc il face sa dea cu bata-n balta. Nu stiu de unde-si culege informatiile si nu neg ca or mai fi si cazuri izolate, dar acestea nu pot fi nuantate… statistic. Mie mi s-a parut o gafa colosala.
    Si… ca o concluzie dureroasa pentru oricine doreste sa se apuce de tratarea omului bolnav, cred ca se scapa din vedere cel mai important lucru: nimanui nu-i sta in putere sa vindece pe altcineva, daca Dumnezeu n-ar pune bunavointa si har. Fiindca boala ESTE o pedeapsa, sau un semn. Ca sa-mi insusesc eu puterea de a vindeca, fara a ma intreba de ce a ingaduit Dumnezeu sa se ajunga la boala, este ca si cum as ignora oanduiala Lui si as deveni un mic… dumnezeu. NIMENI nu scapa de asta. Cu multi ani in urma (peste 25) am fost eu insumi foarte grav bolnav, trimis sa mor acasa in cateva saptamani. Intamplarea a facut (dar ce e… intamplarea daca nu tot voia lui Dumnezeu?) sa aflu in mod ciudat despre un astfel de terapeut care m-a pus pe picioare intr-un an, cu niste costuri dezarmant de mici (cred ca ii dadeam lunar pentru tratament, 10% din salariul pe care-l aveam in “86…) Timpul a trecut, eu m-am facut bine, mi-am intemeiat o familie si avem doi baieti voinici si cuminti… De cativa ani am incercat sa dau de acel om pentru sanatatea caruia ma rugam mereu… Este paralizat, de o buna bucata de vreme, se chinuie cu tot felul de probleme pe care tocmai el nu le poate stapani si se vede ca Dumnezeu, prin mainile lui, a redat sanatatea multor bolnavi, dar parte dintre poverile acelor suflete (probabil nespovedite si neduse prea mult la biserica), s-au abatut acum asupra lui… Pare paradoxal, dar de cate ori nu auzim despre mari duhovnici sau monahi induhovniciti, care duc greutatea cancerului, desi acei oameni n-au pus gura pe carne din copilarie, n-au fumat, n-au consumat alcool, nici macar ganduri negre la adresa altora n-au avut… De ce au facut totusi cancer? In mod normal, doar Dumnezeu stie, dar probabil ca multi si-au lasat desagii cu pacate in chiliile lor, si au reusit sa se mantuiasca, prin ei… E bine sa ne fie mila de aproapele nostru, dar daca nu-l ajutam indeajuns sa constientizeze propriile greseli, pe care sa si le regrete la modul cel mai sincer, (nu fiindca ii cerem noi, ci ca sa-I dea motiv lui Dumnezeu sa-l ajute), parte din acele poveri, se vor abate asupra noastra. E usor sa spui: sigur, eu te pot vindeca! Dar cu a cui putere si cam ce pretinzi pentru gestul tau? Nu cumva e mult mai mult decat meriti pentru buna ta intentie???

    • Dr.Lucian Marin

      Am citit cuvintele dvs. Ele denota o preocupare de ani de zile in lucrurile vietii si cele duhovnicesti si pot spune ca sunt in mare parte de acord cu dvs.
      VA doresc multa sanatate si Bunul Dumnezeu sa va calauzeasca!
      Cu stima,
      admin

  • Simi

    buna.pt mama mea.are varsta d 55 de ani si are probleme cu varicele.ce medicament i-ati recomanda.va multumesc

    • DEN

      Buna Simi, nu cred ca exista medicamente care sa stopeze sau sa vindece varicele. Dar cunosc pe cineva apropiat care a fost pe punctul de a face ulcer varicos si acum, urmeaza un tratament naturist care in principiu este format din 3 proceduri. Nu a vrut sa aplice toate procedurile si s-a multumit numai cu o combinatie de ceaiuri dar care iata, ca dupa 3 luni pielea s-a netezit cu aproape doua treimi si bineinteles, nu mai are senzatiile neplacute de mancarime si de durere. Am facut chiar si niste fotografii pe parcurs. Ma poti gasi pe ape_adanci@yahoo.com

  • Eu cred ca cine nu este de acord cu dl dr Marginean are un mare interes ca noi sa nu aflam un mare adevar . Cine vrea sa scape cu adevarat de cancer trebuie sa treaca pe un regim 100% VEGETARIAN..SI TOTUL VA FI OK… Eu nu am avut cancer dar am trecut pe un regim de SUCURI de fructe si legume 100% natural si vreu sa va spun ca nu mai am nevoie de 600mg de ibuprofen care-i luam in fiecare seara pt dureri de spate .. ..100% natural ..O VIATZA SANATOASA FARA GRIJI..!!!

  • rodica c

    Buna seara,

    Tatal meu are cancer de prostata cu metastaza osoasa. Cancerul de prostata s-a declansat in 2009, a fost operat histeroscopic la Fundeni in 2010 si acum face Dyfelerine injectabila 1/luna. PSA-ul este 18,2, iar pe 29 aprilie in urma unei scintigrafii am constatat ca are metastaza osoasa, Durerile de oase au aparut in urma cu 2 luni, ceea ce ne-a si determinat sa facem investigatia. Va rog din suflet sa imi recomandati atat un tratament naturist cat si un calmant naturist puternic. Multumesc foarte mult!

  • Liliana

    Buna ziua ,
    Cu ani in urma, am fost diagnosticata cu osteoporoza. (la 45 de ani am suferit o operatie de histerectomie totala). Tratamentele clasice cu Bomviva , Fosamax si restul nu le pot face, deoarece am si o operatie de stomac. De ani de zile iau calciu, magneziu si tot felul de produse naturiste, dar osteoporoza inainteaza. La inceputul anului, in urma unei endoscopii mi s-a gasit o gastrita cronica. Mi s-a indicat o reevaluare periodica a mucoasei gastrice, in contextul metaplaziei epiteliului gastric. Am nevoie de un tratament naturist foarte bine gandit, organizat.
    Dle dr Marginean imi pun mari sperante in experienta dumneavoastra. Sant constienta ca o dieta vegetariana este de natura sa ma Salveze. Astept cu interes raspunsul dumneavoastra. Va multumesc anticipat, Liliana.

  • Liliana

    Revin cu adresa de mail liliana.sanziana@yahoo.com unde mi se poate raspunde.Va multumesc

  • Florina

    Buna ziua,
    Sora mea (46 de ani) a fost diagnosticata cu Sindrom Richter(leucemie si sindrom Hodgkin).Face febra de 7 luni de zile. Astazi am citit despre dl Dr. Calin Marginean.Va rog ….o adresa a domnului doctor sau ceva despre acest protocol.Situatie este grava. Multumesc foarte mult !

  • Florina

    Revin cu adresa de email florina.paraschiv@yahoo.com unde mi se poate raspunde.Vă multumesc!

  • AL Capone

    Domnule Docttore ……

    Adam ,Cain ….Lot …Moise … Abraam ..Iov etc ….preotimea din V T erau vegetarieni ? sa nu zic vegani!

    Cum ramane cu miile de animale care erau crescute ………..unele aduse jertfe …,de popii unde trebuia sa manance non _stop carne la comanda Domnului .

  • AL Capone

    Biblia Ortodoxă

    Capitolul 1
    1. Era odată în ţinutul Uz un om pe care îl chema Iov şi acest om era fără prihană şi drept; se temea de Dumnezeu şi se ferea de ce este rău.
    2. Şi i s-au născut şapte feciori şi trei fete.
    3. El avea şapte mii de oi, trei mii de cămile, cinci sute de perechi de boi şi cinci sute de asini şi mulţime mare de slugi. Şi omul acesta era cel mai de seamă dintre toţi răsăritenii.
    4. Feciorii lui se duceau unul la altul şi făceau ospeţe în casele lor, fiecare la ziua lui, şi trimiteau să cheme pe surorile lor ca să mănânce şi să bea cu ei.
    5. Şi apoi, când isprăveau zilele petrecerii lor, Iov chema şi sfinţea pe feciorii săi şi se scula dis-de-dimineaţă şi aducea arderi de tot, după numărul lor al tuturor, căci Iov zicea: “Se poate ca feciorii mei să fi păcătuit şi să fi cugetat cu păcat împotriva lui Dumnezeu”. Şi aşa făcea Iov mereu.

    • Munteanu Lena

      Va rog foarte mult, exita cava adresa sau e-mail adres prin care sa colabores cu dl Dr? Sunt foarte bolnava as vrea sa-l inreb daca exista vreo speranta pentru boala mea. Va multumesc

  • John

    My mother found the solution to cancer on the website:
    http://www.advisercancer-diseases.com

  • Munteanu Lena

    Buna ziua,
    Am si eu o intrebare daca ati putea sa ma ajutati in legatura cu o boala “reumatoide atritis-lupus” concluzia mediciilor este ca am “Anti-ANF(3/4+),Ati-SMB,Anti-RNP-A, RNP-P ,asta medici au gasit prin analize de sange. Ma simt foarte rau, medici imi recomanda sa incep tratamenul cu cortizona dar mi-e frica ca ar face si mai rau. Acum i-au tratamentul cu propolis, laptisor de matca, mierea si polen, asta ma ajuta altfel as fi si mai rau, de doi ani de zile de cand sunt bolnava doar anul trecut au descoperi ce am. Sunt mama la doi copilasi de 3 si 5 ani mi-e asa de mila de ei sa nu ramana fara mine, sunt si in depresii de necaz ca nu mai stiu ce sa fac.Puteti sa ma ajutati cu tratament natural? Exita tratament pentru boala asta?

    • Alina Medical Re

      Da, va putem ajuta, daca dvs. Aveti tenacitatea de a va ajuta, adica de a urma ceea ce va indicam. E combinaoriti Cu poliartrita reumatoida puteti trai pana la adanci,

  • Munteanu Lena

    Va rog foarte mult, exista e-mail adresa sau ceva prin care sa colabores cu dl Dr Calin Margeanu? sunt foarte bolnava si vreau sa-l intreb daca exista vreo speranta pentru boala mea. Va multumesc mult.

  • Camelia

    Cei care scriu de rau aici ori sunt medici invidiosi după scris iti dai seama, ori sunt prosti sărăciei si scriu in necunostinta de cauza, ori sunt oameni care nu au avut necazuri in viața si sunt veniți cu plata. Cu respect, asist medical radioterapie

  • Camelia

    Cei care scriu de rau aici, ori sunt medici invidiosi, ori prosti sărăcii de ei care scriu in necunostinta de cauza, ori sunt persoane care nu au avut necazuri in viața si sunt veniți cu pluta. Am rectificat deoarece am scris in graba. Ar trebui sa-i mulțumim lui Dumnezeu ca ne mai da si astfel de medici.

  • Noua descoperire in lumea medicala: Graviola

    Adanc in interiorul padurilor amazoniene creste un copac care ar putea revolutiona literalmente ceea ce, medicul dumneavoastra, si restul lumii se gandeste despre tratamentul cancerului si a sanselor de supravietuire. Viitorul nu a aratat mai promitator.

    Fructul este mare si dulce, pulpa alba este consumata in mod direct sau este utilizata de obicei pentru a face bauturi, serbet, dulciuri etc. Interesul aratat acestei plante se datoreaza efectelor sale puternic anti-cancerigene. Si, desi ii sunt atribuite mai multe proprietati, cel mai interesant este efectul pe care il produce asupra tumorilor… Aceasta planta este un remediu dovedit impotriva cancerului, sau mai exact a oricarui tip de cancer. Unii sustin ca este util in toate variantele de cancer.

    Se considera, de asemenea, ca este agent anti-microbian cu un spectru larg, este recomandat impotriva infectiilor bacteriene si fungice, este eficient impotriva parazitilor interni si viermi, regleaza tensiunea arteriala, este antidepresiv, combate stresul si tulburarile nervoase.

    Sursa acestei informatii este fascinanta: informatia vine direct de la unul dintre cei mai mari producatori de medicamente din lume, care spune ca, dupa mai mult de 20 de teste de laborator efectuate din 1970, rezultatele testelor facute asupra extractelor din fruct (pulpa) aratata ca: Acesta distruge celulele maligne din 12 tipuri tipuri de cancer, inclusiv cel de colon, de san, de prostata, pulmonar si pancreas …

    Compusii acestui arbor incetineste de 10.000 de ori mai bine cresterea celulelor canceroase decat Adriamycin un produs folosit foarte des in lume in chimioterapie.

    Si ceea ce este si mai uimitor: acest tip de terapie, cu extract de Graviola, sau Soursop, distruge doar celulele canceroase maligne si nu afecteaza celulele sanatoase.
    Declara Institutul de stiinte medicale, L.L.C. 819 N. Charles Street Baltimore, MD 1201

    De cate ori ai incercat un fruct care s-a copt natural? Produsul nostru este un suc/piure pur 100% din fructe graviola proaspete si coapte. Produsul este ambalat in sticle de 500 ml obtinut 100 % din fruct pur de graviola fara seminte, decojit. Nu are adaos de apa fiind foarte gros, aproape ca un piure. Produs pasteurizat, nu contine conservanti. Terenul culturilor noastre de graviola este testat periodic sa nu aiba urme de pesticide si insecticide pentru mentinerea calitatii ridicate a produsului. Pentru obtinerea produsului, fructele sunt recoltate manual, selectate cu atentie, spalate, curatate prin peeling, eliminarea tulpinii si bazei. Fructele noastre au fost coapte natural la soare si culese la momentul potrivit pentru a avea gustul si textura perfecta. Din acestea se obtine prin sfaramare si amestecare o pasta care urmeaza a fi racita si imbuteliata pasteorizat si aseptic in sticle de sticla. Alege organic, alege natural, fara aditivi, conservanti, coloranti si elimina E-urile din viata ta, alege Graviola 100% Juice! Pentru mai multe informatii despre acest aliment miraculos intra pe siteul nostru – http://www.sanatatesiprofit.ro

  • Frunzoi Roxana

    mama mea are cancer bronho pulmonar ,a facut 10 sedinte cytostatice si nu se vede nici o ameliorare ,va rog spuneti mi ce sa fac ,sunt disperata

  • Norica

    Stimati companioni,

    Sunt un om serios si va vorbesc numai cu Dumnezeu deasupra si din experienta mea.
    Dl dr. C.Marginean are ffffff. mare dreptate!
    Eu am stiut din auzite si din NET, ininte de a afla ca am 2B neomamar stang, ca trebuie sa apelez la cinci metode sacre:
    1) sa-i spun lui Dumnezu:
    “Faca-se voia Ta, Doamne; pedepseste-ma; voi rabda cat pot, dar sa nu o lasi, Doamne, la cei 8 urmasi ai mei!
    2)”sa ma doara in paispe ca am acest diagnostic, deci sa nu-i dau satisfactie lui Mister Cancer ca sunt disperata, depresiva etc. si sa am un PSIHIC “de defilare”( nicio secunda nu am simtit ca am aceasta boala; mereu spuneam ca nu am eu asa ceva, desi diagnosticul a fost clar);
    3) sa renunt totalmente la carne, lapte, oua, fumat, baut etc.;
    4) sa ma hranesc exclusiv ca pana la POTOPUL lui NOE, adica vegetale, legume, fructe, seminte, samburi, nuci, migdale si sa beau apa, 2 l.

    Si asa, din iulie 2012, cand am rezzzolvat cu inmormntarea mamei, cu parastasele ei si cu intrarea la Liceu a 2 nepoti, la 7 luni de la diagnostic, acoperind boala fata de copiii mei, am devenit vegana( am fost 16 luni pana la operaie), avand grija sa prepar, saptamanal, 3-4 feluri de mancare gatita ca sa diversific alimentatia si sa nu-mi fie greu.
    Preparam o supa cu taitei si o ciorba numai din leguma, alta de fiecare data, si 2 feluri 2, adica o varza dietetica si o fasole uscata, scazuta.

    Dimineata, am baut si inca mai beau acea cana cu apa fiarta si racita si cu a 4-a parte din lamaie(zeama), iar apoi, o salata de ceva, depindea de anotimp.
    La pranz, bagam pe rol ce v-am scris mai sus, iar seara, faceam un terci dintr-un mar, banana, para etc.presarat cu seminte si cu scortisoara.Niciodata n-am facut SUC, ci numaai blenderuiam, intrucat PULPA si COAJA sunt cele mai sanatoase.
    Am mancat zilnic ceapa( rosie, galbena), usturoi, ardei iute si scortisoara, oar la salate am mancat multa salata de sfecla tosie sau de morcovi, telina, excesiv de multa varza etc.
    Am descoperit la felul doi, ca poti face CIULAMA nu numai de ciuperci, ci si de conopida, iar conopida, dovlecelul, vanata etc. se pot maca, si la gratar!
    Ca desert, mancam citrice, gutui, afine,rodii, mure, zmeura, capsuni, pepeni verzi sau galbeni, struguri, chiar dude etc.

    Asta-iarna, am mancat si mananc, si acum, varza acra, care e nesarata si muraturi, deci, mult mai bine decat CARNE si salamuri etc.

    16 luni am fost vegana, pana cand nodulul de la san( cat un ou de porumbel) a intrat in remisie si am putut fi operata de Mastectomie radical modificata, refuzand categoric CHIMIO- sau RADIOTERAPIA!

    Surpriza a fost enorma!Dl dr. a ras TOT!
    Dupa 3 saptamai, a venit BIOPSIA, care spunea ca nicaieri, in cei 42 de ganglioni scosi toti,in mamelon sau aiurea, in zona aia, nu s-a gasit nimic, nimic din ceea ce inseamna “MALIGNITATE”!
    In Spitalul de Stat, am stat 2 zile, fara a sta la ATI.
    Incizia s-a vindecat rapid, starea generala superbisima, adica acelasi PSIHIC de invidiat si …”Tot inainte” ca la pionieri!

    Ce m-a deranjat, totusi?
    1) Mi s-au agatat 3 tuburi de dren de san, cu pungi la cap, si spaima mea era sa nu mi le smulg din neatentie, noaptea, mai ales;
    2) Obligativitatea de a a face de 3 ori pe zi 12 exercitii impuse, cu bratul operat si cu trupul, ca sa nu mi se umfle bratul, adica sa nu fac LIMFEDEM, care era cumplit!
    ( normal ca am facut “febra musculara” la bratul operat.
    In viata mea n-am iubit Sportul, miscarea, plimbarea, dar de spaima, am fost ca o gimnasta de la ONESTI, din Lotul national de gimnastica, de harnica ce am fost; deci, de frica, plus ca trebuia sa stau mereu cu bratul stang in sus, agatat de rever, iar noaptea sa dorm cu el pus pe 3-4 perne!
    Altfel ma anchilozam; simteam ca ma strange partea operata.

    Am uitat sa va spun ca, de ele 3 ori cand am fost chemata la CONTROL, si abia a 3-a oara m-a operat, am facut ANALIZELE de rutina, ale trupului(16), care aratau ca de copil de 12 ani, asa erau de bune, numai si numai datorita VEGANISMULUI.
    Inclusiv eram BAZICA, avand pH-ul sangvin 7,40!!

    Am fost operata la CLUJ, pe 05 nov. 2013, de medicul chirurg oncolog DAN ENIU si ehipa sa.
    Mereu ma rpg, si de sanatatea D-sale!

    Dupa operatie, curgand sange si limfa in PUNGILE de DREM, a trebuit sa incep sa manac, si CARNE, FICAT, OUA, BRANZA, LAPTE etc. ca sa pun sangele la loc.

    Mi-au fost scoase tuburile de catre un chirurg din orasul meu, dupa ce in pungi mai erau 3 grame de LINFA galbuie!

    Acum, din februatie, voi incepe iarasi VEGANISMUL, ca nu ma credeti ca mancand CARNE, parca mancam SUPA din GALOSUL lui Chaplin, din filmul ala comic, american, asa de scarba imi este sa mananc, dar…n-am avut ce ma face ca sa pun SANGELE pierdut la loc!

    Oncologul din orasul meu mi-a dat sa iau TAMOXIFEN, timp de 5 ani si poate 7 ani! ATAT! Fara Radioterapie, fara NIMIC!

    Psihicul, in continuare, este STRONG, sustinut numai si numai de CREDINTA in DUMNEZEU!
    “Faca-se voia Ta, Doamne!
    Asa am zis, zic si voi zice mereu!

    Va doresc din toata inima SANATATE!
    Cu iubire si sinceritate,
    Norica

  • basa nicolae

    am nevoie de un tratament, daca este posibil,pentru o degradare a vaselor de sange,de pe partea stanga a corpului,manifestata prin dilatare continua,inmuierea peretilor,aplatizarea vaselor,reducerea debitului sanguin;am 68 de ani si, in urma cu 50 de ani, am suferit un accident pe sistemul circulator.Acest fenomen a devenit activ in urma cu trei ani.
    Va multumesc.

  • va rog care stiti cum am putea sal contactam pe domnu doctor calin margineanu ati salva un suflet de om de 25 de ani va rugam din inima care ati mai fost sau ati vb cu domnu margineanu sa ne lasati un numar sal putem contacta va lasam numaru nost telefon 0745566603 va multumim din suflet sanatate multa

  • This is very interesting, You’re a very skilled blogger.
    I’ve joined your rss feed and look forward to seeking more of your magnificent post.
    Also, I’ve shared your site in my social networks!

  • Lisa

    Buna ziua.Ma surprinde cati dintre dvs. Sunteti cu adevarat interesati de .cum se poate vindeca cancerul,de metodele dr. marginean .Observ ca multi bateti apa-n piua si incercati sa descurajati mai mult.Sigur la inceputuri oameni manca carne,nu suntem prin natura noastra ierbivori ,dar vati ani au trecut de atunci,cate s-_au schimbat,cat de nocive au devenit toate ,cat stres si cate otravuri ni se administreaza.Atunci de ce va mira faptul ca trebuie sa renuntam la anumite produse( proteina animala ) si sa trecem pe cruditati,verdeturi ( daca se poate crescute in gradina noastra). Este de stiut ca chimioterapia omoara in final si nu cancerul.Unii sunteti de-a dreptul rau intentionati .Niciodata un medic de la un spital oncologic nu o sa-ti prescrie un tratament naturist,doar au contracte cu marii producatori de” otravuri” care au exclusivitate.Terminati cu rautatea,nu mai imprestiati venin !

  • liviama

    As dori sa vad si eu statisticile/studiile care afirma ca la calugarite este mai mare incindenta de cancer la san sau la uter.

  • Buna ziua, prenumele meu este Mirela si am si eu o rugaminte la dumneavoastra cum va pot gasi ca sa discutam mai multe pe un subiect delicat, tatl meu are cancer la ficat asa i s-a spus de 2 luni de zile am aflat dar pana acum 1 luna si jumatate nu avea nici o durere nici un alt simptom in afara faptului ca ochii lui erau cam galbeni darr de 1 luna si jumatate decand a facut toate analizele si biopsia are dureri ingrozitoare la coloana lombara, acum nu se mai poate ridica din pat pentru ca are dureri ingrozitoare, imi puteti raspunde cum si unde va gasesc domnul doctor?

  • cristi

    dr,calinmarginean@gmail.com, pt mirela, merita sa incercati, sotia are un cancer ovarian stadiul 3, si urmeaza protocolul de 4 luni si se simte bn

  • Viorica

    Buna ziua! Va rog mult cine ma poate ajuta cu nr.te telefon al Dr.Calin Marginean? Am tot incercat sa-i scriu pe e-mail, dar nu primesc nici un raspuns… Am nevoie urgent de Protocolul acestuia impotriva cancerul, la randul meu fiind diagnosticata cu cancer la san si operata. Va rog mult, cine ma poate ajuta cu orice informatie cum as putea sa-l contactez? Poate sa merg direct la clinica?

    Accept orice sugestie pe email-ul: vioricadiordiev@yahoo.com

    Va multumesc anticipat!

  • cristi

    pt viorica, scrietii pe dr.calinmarginean@gmail.com si o sa va raspunda, sotia a fost diagnosticata in noiembrie cu un cancer ovarian std 3 c, asta din cauza incopetentei doctorilor din romania in special dr mandoiu din Alexandria, sotia merge de 3 ani la boul asta la controale periodice, in 2013 in luna iunie a fost cu o hemoragie si a facut decit ecografie abdominala si papanicolau la care nu se vede nimic, am stat linistiti ca am fost la dr, ne-a spus ca nu-i nici o prob, ca se apropie menopauza etc… iar in luna noiembrie a facut lichid abdominal si atunci ne-am luat de griji aflind la fundeni diagnosticul, am ramas fara cuvinte, pina la 46 de ani neavind nici o problema, pe 10 dec sa operat la fundeni, am urmat protocolul dr.calin marginean, fara chimio si radio terapie, 5 luni a mers totul bine, iar apoi a invins boala, a facut metastaza la plaminul sting, acum chiar sintem in ceata. Regimul este bun, dar fara un moral bun, o lupta mare, dorinta de a trai si multa credinta, numai D-zeu vindeca, 60 la suta in lupta cu cancerul consta in psihic si credinta. D-zeu sa va ajute si sa ne ajute, cei interesati pot intra pe Facebook in grupul, Oameni care lupta cu cancerul

  • cristi

    daca ar fi in tara asta mai multi doctori ca dr Calin marginean si dr Lucian marin, care sa le pese de oameni, nu s-ar ajunge aici, s-ar descoperi boala in faze mai incipiente unde sansele sint mult mai mari

  • maria46

    am cancer la san stadiu doi,dupa cum mi-a spus oncologu,si am refuzat chimioterapia.am fost doar operata la inceputul lui aprilie si mi sa scos nodulu.acum sunt sub protocolul dr Calin Marginean pe linga dieta mi-a prescris si o gramada de medicamente naturiste.pina in prezent totul este foarte bine,nu mam simtit si nici nu simt ca as avea vreo boala,acum o luna si ceva mi-am facut tomografu si analize de singe totu a fost ok,urmeaza cam intr-o luna sa le repet,am incredere si sper ca totu se va termina cu bine

  • cristi

    pentru maria 46, mergeti inainte cu regimul si un psihic strong, la stadiul 2 aveti sanse f mari de vindecare, sotia cu un cancer ovarian 3c, nu a reusit

  • maria46

    Asta este adresa mail dr Calin Marginean calinnmarginean@gmail.com

  • maria46

    Multumesc Cristi !Chiar asa voi si face,sincer eu nu simt ca as avea cancer,ma simt minunat,ma simt un om sanatos si in putere.Acus fac trei luni de cind am devenit complect vegetareana.Pe linga tratamentu prescris de domnu doctor,maninc in fiecare dimineata pe stomacu gol douazeci simburi de caise ,iar tratamentu il iau cu ceai de maru lupului combinat cu tataneasa,sau un pahar de apa cu o lingurita de bicabornat.Intradevar tratamentu domnului doctor este putin cam costisitor si trebuie luat minimum sase luni,eu zic ca totusi merita.Viata mea decurge normal,merg la servici,iar foarte multi din cei care ma cunosc,nu stiu de ce boala sufa pt ca pe mine nu se vede a fi un om bolnav,sunt plina de viata si foarte activa.Multa sanatate va doresc tuturor,si sa ne auzim cu bine.

  • cristi

    pt maria, daca in timp nu mai merge tratamentul, cautati,ma, la sotie nu a mai mers, avem ulul mult mai bun, scrieti,mi pe seba.cristian63@gmail.com si va dau detalii

  • cristi

    va doresc la toti sa reusiti in lupta cu aceasta boala crunta, noi nu am mai reusit, a fost prea tirziu, pe 15 august am ingropat sotia

  • Vă invit să citiți o carte născută din experiența luptei cu cancerul în România: ”Mama e iubire, de ce-mi vorbiți de cancer?”
    Detalii pe http://www.iubirenucancer.ro

Leave a Reply

  

  

  

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>